|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Wilma.. ben oprecht blij voor je ,meis... je hond is je beste kameraad...Rambo zal wel uitgeteld liggen pitten nu denk ik..
voor jou en Rambo een warme knuffel.. en Bonneke wacht fff... |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor Bonbonnneke speciaal....
eet smakelijk lieve Bon... kussie van mij
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Dank je babs en ja rambo ligt nou uitgeteld te slapen en af en toe horen we hem grommen of blaffen ligt die weer te dromen maar ben echt blij dat ie binnenkwam heb ik hem meteen helemaal platgeknuffeld
dikke kussssssssssssssssssssssss |
|
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat heb ik zeker ook wel gedaan hoor hij heeft bij mij gelegen de hele voetbalwedstrijd was wel grappig gezicht zit ik zo op die stoel ligt meneertje der ook bij  maarjha dat ben ik wel gewend nou met rambo doet ie wel vaker  owjha Goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee allemaal trouwens wens jullie een hele fijne dag vandaag
Dikke kussssssss |
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jij ook een hele fijne dag en geniet lekker van het mooie weer  weetje bonn ik moet 3 spuitjes hebben he
|
jhaaaaaaaaaaa bonn tis niks erg hoor...moet het voor de opleiding krijg ik er 3 spuitjes voor hepatitis-b  dikke kussssssssssssssssssss |
|