Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren25.06.20080 likes
Lieve Wilma.. ben oprecht blij voor je ,meis... je hond is je beste kameraad...Rambo zal wel uitgeteld liggen pitten nu denk ik..

voor jou en Rambo een warme knuffel.. en Bonneke wacht fff...
Citeren25.06.20080 likes
voor Bonbonnneke speciaal....
eet smakelijk lieve Bon... kussie van mij
Citeren25.06.20080 likes
hmmmmmmmmmmm lekkere lunche hoor,maar zie ik er nu ook bruine bonen bij???? Want dat lust ik niet maar vindt het wel superrrrrrrrrrrrrrrrrlief van je en dat meen ik heel oprecht,dikke kussssss en knufffff Bonnn
Citeren25.06.20080 likes
Dank je babs en ja rambo ligt nou uitgeteld te slapen en af en toe horen we hem grommen of blaffen ligt die weer te dromen maar ben echt blij dat ie binnenkwam heb ik hem meteen helemaal platgeknuffeld

dikke kussssssssssssssssssssssss
Citeren25.06.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geniet van je Rambo he en geef hem een extra dikke knuffel van mij,en voor jezelf een lekkere dikke kussss erbij

Advertise here!!

Citeren26.06.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat heb ik zeker ook wel gedaan hoor hij heeft bij mij gelegen de hele voetbalwedstrijd was wel grappig gezicht zit ik zo op die stoel ligt meneertje der ook bij maarjha dat ben ik wel gewend nou met rambo doet ie wel vaker

owjha Goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee allemaal trouwens wens jullie een hele fijne dag vandaag

Dikke kussssssss
Citeren26.06.20080 likes
goeiemorgennnnnnnnnnnnnnnnnn,ik wens iedereen een hele fijne dag toe en geniet van het mooie weer,dikke kusssssssss en knuffffffffffffffffffffff
Citeren26.06.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jij ook een hele fijne dag en geniet lekker van het mooie weer
weetje bonn ik moet 3 spuitjes hebben he
Citeren26.06.20080 likes
huh 3 spuitjes hebben,waarom Wilma,je mag het me ook mailen hoor als je het hier niet neer wilt zetten,maar geniet jij ook van het mooie weer,dikke kusssssssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren26.06.20080 likes
jhaaaaaaaaaaa bonn tis niks erg hoor...moet het voor de opleiding krijg ik er 3 spuitjes voor hepatitis-b

dikke kussssssssssssssssssss

Adverteer hier