Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren08.11.20070 likes
hoop dat alles weer snel in orde komt wilma en we weer kunnen kletsen zal dus zeggen tot gauw kussssssss knufffffff visser
Citeren08.11.20070 likes
lieve wilma,

jammer dat je even niet kan komen maar niets aan te doen,wel vind ik supergeweldig dat je af en toe op school even hier komt kijken,ik mis je kusssss en knufffff en hou je haaks Bonn
Citeren08.11.20070 likes
lieve kletsers,

bij deze wil ik jullie allemaal welterusten wensen en morgen weer gezond op.
Degene die ik niet weer spreek alvast een superfijn weekend,kusssss en knuffff BOnn
Citeren09.11.20070 likes
wens iedereen een fijne nacht en is prachtig om naar de storm te luisteren zijn er liefhebbers om mee de zee op te gaan wel spuugzakje meenemen hahahahah groeten een ex zeeman
Citeren09.11.20070 likes
goedenmorgeee

ik hoop ook dat ik weer heel snel thuis op de pc kan
vind het maar niks zo....ik mis jullie ook echt
maarjha niks aan te doen

ik wil jullie allemaal een heel fijn weekend wensen

Mis jullie echt dikke kusssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffff allemaal

Advertise here!!

Citeren09.11.20070 likes
denk als je de eerste punten met voetballen haalt wilma jij weer op pc kunt knufffffff visser
Citeren09.11.20070 likes
nou dat weet ik niet visser we weten niet hoelang het duren gaat
zijn problemen met kastje van internet
en we zijn er mee bezig hebben al gebeld en ze zouden gister trg bellen hebben ze niet gedaan dus me vader zou zelf bellen omdat chantal en ik het nodig hebben voor school ook en me moeder voor haar werk dusjha. maargoed is nou afwachten he enne tis hier echt zo'n rotweer je waait gewoon weg enne moet morgen weer tegen beetgum voetballen uit envraag me af of het doorgaat zo met dit weer..

dikke kussssss en knuffffff wilma
Citeren09.11.20070 likes
natuurlijk gaat het door frisse hollandse meid kan hier wel tegen kussssssss en knufffffffff Visser
Citeren09.11.20070 likes
visser als het veld zo glad is daar krijg je alleen maar blessures van dus als ze verstandig zijn lassen ze het af,maar goed dat is mijn mening.
Toch handig dat de sport die ik uitoefen binnen in de sporthal is hahahahahahaha.Kusss en knuffff

Wilma ik mis jouw ook heel erg,hou je haaks en ook een fijn weekend,kussssss en dikke knufffff Bonn
Citeren09.11.20070 likes
klein beetje regen smelten we niet van heb jaren mijn hobby buiten uitgeoefend en ben nu binnen bezig maar fijn weekend allemaal kussssss en knuffffffff

Adverteer hier