Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren07.11.20070 likes
ben ook benieuwd wat visser gekocht heeft op de markt
was hier ook markt voormiddag, maar ben niet geweest, ik had wel een dagje vrij maar het is maar guur buiten
Citeren07.11.20070 likes
weet ik wel bonn nou zal het vertellen heb een ballenpomp gekocht en kerstkaarten dus eigenlijk niets bijzonders en met mijn vrouw bij de hema een bakkie gedaan en appeltaart gegeten dus eenn gewone marktochtend samen gedaan kusssssssss knuffffffff kom maar uit je hoek
Citeren07.11.20070 likes
Waarom ben je zoooooooo bloedserieus je houdt tog van ouwehoeren maar goed ik ben blij dat ik weer uit de hoek mag komen kussssss en knuffffffff en welterusten,ik ga slapen morgen om 5.30 loopt de wekker af
Citeren07.11.20070 likes
truste Bonn
Citeren07.11.20070 likes
omdat het me niet snel genoeg januari kan zijn ik heb zin om met mijn vrouw aan de uitjes te beginnen

Advertise here!!

Citeren08.11.20070 likes
gaan jullie samen worteltjes met uitjes eten dan in January???
Een hele goeiemorgen allemaal en ik wens jullie bij deze een superfijne dag toe en geniet ervan,kusss en knuffff Bonn
Citeren08.11.20070 likes
wat denk je van uitstapjes bon
Citeren08.11.20070 likes
sorry maar lig hier effe helemaal dubbel de tweede keer al vandaag
Citeren08.11.20070 likes
en wat is de reden dat jij dubbel ligt
Citeren08.11.20070 likes
halloooooooooooooo allemaal

hoe is het hier..?
hier gaat het wel redelijk
ik dacht nu ik alles van handel af heb voor deze week
moet ik maar weer is hier kijken op school..
Thuis zal ik vandaag zeker niet en miss nog wel langer niet op kletsen zijn we hebben problemen met internet dus weet niet wanneer ik weer hier ben..Ik zal af en toe wel op school hier zijn en in de mediatheek af en toe maar zal er ffies niet veel of niet zijn
maare het gaat verders hier wel redelijk

ik moet naar volgende les

Tot snel weer

Dikke kussssssssss en knufffffffffffffffffff wilma

Adverteer hier