Citeren10.11.20070 likes
fijne zaterdagavond en een hele fijne zondag,kusssss en knuffffffffffffffff Bonn
Advertise here!! |
Citeren10.11.20070 likes fijne zaterdagavond en een hele fijne zondag,kusssss en knuffffffffffffffff Bonn |
Citeren11.11.20070 likes Lieve chatters,allemaal een goed weekend gehad???
Ik hoop jullie snel weer een keer te spreken,ben momenteel erg druk met van alles en nog wat maar mis jullie wel heel erg kusssssssss en knuffff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.11.20070 likes Lieve Bonneke,
Waarom zijn er zo weinig probleemgevallen in je rubriek. Kussssssss Bertoesja |
Citeren12.11.20070 likes hoi Bonneke leuk idee dat je je klets familei hebt ge opend hier op kletsen .com.
ik vind het toppie van je is een keer wat anders he. groetjes en kus van stefboy |
Citeren12.11.20070 likes vond ik ook stef,dus bij deze welkom en als je iets wilt weten vraag het gewoon en misschien zou ik je kunnen helpen,kussss en knufff Bonneke
Lieve Bert,zou het niet weten denk dat men allemaal goed in hun vel zitten maar ik w8 nog steeds op het verhaal van jubbetje hahahaha kussss en knuffff Bonn |
Advertise here!! |
Citeren12.11.20070 likes voor alle chatters,welterusten en een goede nacht gewenst,kusssssss en knufffffffffffffff Bonneke |
Citeren13.11.20070 likes hoihoi daar ben ik weer......
hoestie hier? nog leuke dingen te melden? ik hoor ze graag!!!!!!!! hhahhahah komen jullie donderdag nog in kletshuis een taartje eten van mij?en een borrel mag natuurlijk ook hoor........ik sla genoeg in dikke kussssss |
Citeren13.11.20070 likes ik weet het anais dat word wat met nou ik zal je feliciteren en hoe is het met de kleine kusssssssss en knuffffffffff visser |
Citeren13.11.20070 likes lieve kletsers,een hele goeienacht en morgen weer gezond op,en Anais alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag alvast toegewenst,ik weet niet of ik donderdag op de chat ben,kussssss en knuffffffffffffffffffffffffff |
Citeren14.11.20070 likes tis rustig............niemand wat leuks te melden? |