Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren14.11.20070 likes
kan melden dat er morgen iemand jarig is

kusssssssss anais

Visser
Citeren14.11.20070 likes
wie is er jarig morgen? ik ben het nie
Citeren14.11.20070 likes
leuk een klet familie vind ik gesellig groetjes stef boy
Citeren14.11.20070 likes
lieve stef,welkom bij de kletsfamilie,heb je dingen die je weten wil of iets te vragen hebt stel ze gerust.

Verder gewoon lekker reageren hier op de dingen hahahahaha,kusss en knuff bonn

Visser ik weet wie er jarig is morgen,onze Anais,heb haar alvast gefeliciteerd want ik weet niet of ik morgen tijd heb om online te komen,maar bij deze nogmaals lieve Anais, van harte gefeliciteerd alvast met je verjaardag en maak er een superleuke en fijne dag van met vrienden,kennissen en je familie,kussss en knuffff Bonneke
Citeren15.11.20070 likes
hallooooooooo allemaal

hoe is het hier ...?
hier gaat het wel ben ffies hellemaal stemloos
maarjha ik kwam ff zeggen dat ik jullie wel mis hoor en hoop heeeeeeeeeel snel weer thuis te kunnen kletsen

Dikke kusssssssss en knuffffffffffff allemaal

Advertise here!!

Citeren15.11.20070 likes
zere keel wilma wens ik je beterschap mee ja ik mis je ook vooral je humor maar komt wel weer goed en dan is het weer als vanouds

groeten visser
Citeren15.11.20070 likes
jha denk het ook visser
maarjha komt wel weer goed
mis jullie allemaal erg hoor

Dikke kussssssss en knuffffffffffffff wilma
Citeren15.11.20070 likes
lieve Wilmaaaaaaaaaaaaaaa,ik mis jouw ook heel erggggggg snik snik snikkerdersnik

Maar bij deze ook van harte beterschap gewenst,hier een lekker kopje thee en ik hoop dat je je snel weer beter voelt,kussssss en knuffff Bonneke
Citeren15.11.20070 likes
lieve chatters,welterusten en een hele goede nacht,kussss en knufff Bonn
Citeren16.11.20070 likes
hallo ben ik weer ff

Tis echt een gevangenis en nou door dat rotgeintje van de leraren om alles af te sluiten heb ik de bus gemist en kan ik kiezen of in de kou staan een uur of hier binnen op de pc ff nou dan doe ik dat wel wel hoor ben niet zo gek om in die kou te staan
maargoed

Ik wil iedereen een heeeeel fijn weekend wensen

Dikke kussssssssss en knufffffffff wilma

Adverteer hier