Citeren14.11.20070 likes
kan melden dat er morgen iemand jarig is
kusssssssss anais
Visser
kusssssssss anais
Visser
Advertise here!! |
Citeren14.11.20070 likes kan melden dat er morgen iemand jarig is
kusssssssss anais Visser |
Citeren14.11.20070 likes wie is er jarig morgen? ik ben het nie |
Citeren14.11.20070 likes leuk een klet familie vind ik gesellig groetjes stef boy |
Citeren14.11.20070 likes lieve stef,welkom bij de kletsfamilie,heb je dingen die je weten wil of iets te vragen hebt stel ze gerust.
Verder gewoon lekker reageren hier op de dingen hahahahaha,kusss en knuff bonn Visser ik weet wie er jarig is morgen,onze Anais,heb haar alvast gefeliciteerd want ik weet niet of ik morgen tijd heb om online te komen,maar bij deze nogmaals lieve Anais, van harte gefeliciteerd alvast met je verjaardag en maak er een superleuke en fijne dag van met vrienden,kennissen en je familie,kussss en knuffff Bonneke |
Citeren15.11.20070 likes hallooooooooo allemaal
hoe is het hier ...? hier gaat het wel ben ffies hellemaal stemloos ![]() maarjha ik kwam ff zeggen dat ik jullie wel mis hoor en hoop heeeeeeeeeel snel weer thuis te kunnen kletsen ![]() Dikke kusssssssss en knuffffffffffff allemaal |
Advertise here!! |
Citeren15.11.20070 likes zere keel wilma wens ik je beterschap mee ja ik mis je ook vooral je humor maar komt wel weer goed en dan is het weer als vanouds
groeten visser |
Citeren15.11.20070 likes jha denk het ook visser
maarjha komt wel weer goed mis jullie allemaal erg hoor Dikke kussssssss en knuffffffffffffff wilma |
Citeren15.11.20070 likes lieve Wilmaaaaaaaaaaaaaaa,ik mis jouw ook heel erggggggg snik snik snikkerdersnik
Maar bij deze ook van harte beterschap gewenst,hier een lekker kopje thee en ik hoop dat je je snel weer beter voelt,kussssss en knuffff Bonneke ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.11.20070 likes lieve chatters,welterusten en een hele goede nacht,kussss en knufff Bonn |
Citeren16.11.20070 likes hallo ben ik weer ff
Tis echt een gevangenis en nou door dat rotgeintje van de leraren om alles af te sluiten heb ik de bus gemist en kan ik kiezen of in de kou staan een uur of hier binnen op de pc ff nou dan doe ik dat wel wel hoor ben niet zo gek om in die kou te staan maargoed Ik wil iedereen een heeeeel fijn weekend wensen Dikke kussssssssss en knufffffffff wilma |