|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten huh babs nu wordt wilma verwend door jou,jammer want ik mis je ontbijtjes ook wel hoor    Maar goed ik wens jou,wilma en alle andere lieve chatters een hele goeiemorgen en een fijne dag toe,dikke kussss en knuffffffffffffffff Bonnn |
babsssssssssssssssssssssss rambo is waarschijnlijk al terecht ik had net een dierenabulance in harlingen gebeld en die hadden net een melding gekregen dat een vrouw een mechelse herders hond opgevangen heeft die er veel te goed uitzagvoor een straat hond en mn ouders waren al onderweg naar leeuwarden en die zijn nou doorgereden naar oosterbierum en als het hem dat is hebben we hem trg na 22 uur |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
jha bonneke  paar etters hebben gister morgen de poort op een af andere manier opengekregen maar hij is waarschijnlijk al terecht zit die gek bijna bij harlingen |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
zal ik doen bonn ik heb nu nog steeds niks gehoord verder dus nog afwachten
en als ik die etters te pakken krijg he nou dan zijn die nog heel lang nie jarig  echt het is nie best als ik weet wie dit gedaan heb
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wilma,meis probeer je niet te druk te maken,ik begrijp je wel hoor maar het is niet goed voor je,dikke kussss en knuffffffffffffffffffffff hvj als vriendin |
jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is weer thuis me ouders hebben nie gebeld dat het hem was maar hoorde hem toen straks al en hij is er weer gelukkig |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meis,ik ben heel erg blij voor jou en Rambo,daarom geef ik jou en Rambo een hele dikke knuffffffffffffffffffffff |
nou bonn ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij hoor
Dikke kussssssssssssssssssssssss |
|