Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren22.06.20080 likes
noujha en ik dan babs
naja dacht laat ik is ff wat koffie en thee met koekjes erbij hier neerzetten enne is dat niet genoeg soorten koek
Citeren23.06.20080 likes
hmmmmmmmmm lekker hoor wilma en babs,thanks heel erg lief van jullie.
Dan wens ik jullie alletwee en alle andere een hele fijne maandag toe,en geniet van het mooie weer,dikke kusss en knufff BOnn
Citeren23.06.20080 likes
graag gedaan hoor bonn
jij ook een hele fijne maandag he
en babs jij ook een hele fijne dag

Dikke kussssssssssssssss
Citeren23.06.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaa hoe gaat het met je??? Hier gaat het wel redelijk,dikke kusss en knufff en ik mis je en hvj als vriendin
Citeren24.06.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeee het gaat wel goed hoor opzich alleen zit nog steeds met dat ene maarjha komt ook wel weer goed
spreek je snel weer en een hele fijne dag Dikke kussssssssssssssssssssssssssssshvj als vriendin

Babssssssssssssssssssssssssssssssssss hoe is het met jou....? jij ook een hele fijne dag he Dikke kinoappelsapkussssssssssssssssssssssss

Advertise here!!

Citeren25.06.20080 likes
okey wilma fijn om te lezen dat het iets beter met je gaat,en dat andere komt ook goed,ligt niet aan jou geloof me maar,en je weet het je mag me altijd mailen,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffffffffffff
Citeren25.06.20080 likes
weet ik bonneke kussssssssssssssssss
Citeren25.06.20080 likes
Wilma,lekker die koekjes en snoeperijen... dikke kus en knuf voor jou.. en heb hier een hoop appels gevonden.. mss beter na al die koek.. Zijn geen kino appels helaas.. maar dat denken we er gewoon bij!
Bonderkes ook goeiemorgen en kussies van babs en fijne dag...
Citeren25.06.20080 likes
Oeps foto niet gelukt,mss deze dan.. 1 speciale appel voor wilma!
Citeren25.06.20080 likes
thnxx babs daar had ik nou net ff zin in...in een appel dikke kusssssssssssssss trg enne rambo is nog nie terug he ben echt de hele nacht opgeweest kon maar nie slapen hoop echt dat we hem snel vinden en dat er niks met hem aan de hand is

Adverteer hier