Citeren19.06.20080 likes
Goed bonneke, dan is dat probleem de wereld uit. We houden het op een misverstand.
En dat zou best één van mijn tekortkomingen kunnen zijn hoor, ik ontken niet dat ik ze heb.

Advertise here!! |
Citeren19.06.20080 likes Goed bonneke, dan is dat probleem de wereld uit. We houden het op een misverstand. ![]() |
Citeren19.06.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fijne avond en maak je niet druk meis,ook jij kan je energie wel in andere dingen steken,dikke kussssss en knufffffffffffff hvj als vriendin ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.06.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee goedenmorgen
indd en nou wel helemaal ![]() ![]() |
Citeren20.06.20080 likes ow okey wilma naar voor je meis,en je weet het he,hou je haaks en dikke kussss en knuffff en trusten voor zometeen,kussss en knuff Bonn |
Citeren20.06.20080 likes weet het bonn en ga nou ook weer liggen spreek je miss nog wel en anders fijne weekend morgen middag ben ik ook weg ben ik naar leeuwarden toe naar de opendagen dus dikke kusssssssssssssssssssssssss |
Advertise here!! |
Citeren21.06.20080 likes hey bonneke leuk fototje van je gezien op P14 in't smoelenboek, die is al van een tijdje geleden zeker ik ben ook van 69 zelfde maand maar je lijkt mijn jonger zusje wel!!
groetjes, kuss en knuff |
Citeren21.06.20080 likes jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tis weer open kunnen weer kliederen |
Citeren22.06.20080 likes lieve midlife,nee hoor die is van een klein jaartje geleden,maar ik wil wel je jongere zusje zijn hoor.
Yesssssssssss wilma hij is weer open hahahahahaha kunnen we inderdaad weer lekker kliederen,goeiemorgen trouwens en ik wens jou en alle andere chatters een fijne zondag toe,dikke kussss en knufff Bonnn |
Citeren22.06.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jha indd kunnen we dit hier weer helemaal gek kliederen ![]() ![]() jij ook een hele fijne dag bonn dikke kussssssssssssssssss |
Citeren22.06.20080 likes Ik breng Bonderbonbonneke ff een brunch op bed.. alles opeten he meis? ![]() En leuk dat Silver en Jip en Mid ook ff komen kliederen! kuss van Babs en fijne dag allemaal!!! |