Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren19.06.20080 likes
Dit topic alleen al bewijst dat je van aandacht houdt bonneke, maar daar is toch niets mis mee? iedereen heeft zo zijn tekortkomingen. Ik mag je graag, dat moge duidelijk zijn. Jammer dat het andersom niet zo is, maar goed, het zij zo.

En ik kijk helemaal niet sip Sil!
Citeren19.06.20080 likes
Is er ook een BiBaBonneke fanclub? Want ik zie dat er een hoop lid willen worden?!

En BiBaBonneke je moet Jip wel mogen! Zij is zo zo zo HipperdePip! En als er iets tussen jullie is, dan moeten jullie dat uitpraten! En als dat niet lukt dan moet je haar omarmen in je mollige armpjes, want zij doet haar best! En jij als wannabe Mona moet haar het gevoel geven dat ook ZIJ er tot doet! Want dat doet ze hoor! Dus groepsknuffel en tot kletsen punt com!
Citeren19.06.20080 likes
Sil.:bloos: Wat lief dat je het zo voor me opneemt! En ja, ik vind het oprecht jammer dat bonneke mij niet mag.. Hopelijk brengt jouw post daar verandering in!
Citeren19.06.20080 likes
Dat hoop ik ook meis! Want echt je bent een wereld meiske en het wordt furdomme tijd dat BiBaBonneke dat eens gaat zien! Dus kom op BiBaBonneke die mollige armpjes in de lucht en geef HipperdePip eens een mega giga dikke knuffeldepuffel!
Citeren19.06.20080 likes
Hm Sil, je weet dat ik niet zo knuffelig ben, dus die knuffel kan wat mij betreft wel achterwege blijven! Maar voor de rest: toppost! Love you!

Advertise here!!

Citeren19.06.20080 likes
dat is jullie conclusie dat ik Jip niet mag,maar goed Jip ik heb absoluut geen terkortkomingen en aandacht vragen doe ik al helemaal niet,maar ik wil jou en Silverwings bij deze van harte welkom heten bij mijn familie
Silver ik kon altijd goed met je opschieten en jammer dat we elkaar uit het oog hebben verloren maar vindt het SUPERTOF dat je hier komt kijken,voor jou dan een dikke kusssss en knufffffffffffffffff
Citeren19.06.20080 likes
Dat jij beweert dat je geen tekortkomingen hebt is al een tekortkoming op zich, want iedereen heeft tekortkomen.

Hee maar bonneke het is dus waar? Je mag me niet? *huilhuil*
Citeren19.06.20080 likes
jip kan je nou nie is normaal doen en gewoon leuk mee doen ipv dit gedoe :S naja ik ga er gewoon nie meer op reageren weet eigenlijk ook nie waarom ik het nou ook heb gedaan maargoed

Fijne dag allemaal
Citeren19.06.20080 likes
nou jip dan heb ik dus die tekortkoming,zijn we beiden tevreden tog,maar nogmaals ik mag je wel hoor snap niet waar je dat uit concludeert vind je opmerkingen niet altijd even leuk maar daar is tog niets mis mee als ik dat zeg?????
Is dat jou tekortkoming dat je dat niet begrijpt??? kusss
Citeren19.06.20080 likes
bonn laat jip maar lekker gaan je weet zelf wel beter je kan je energie ook wel ergens anders voor gebruiken he

Dikke kussssssssssssssssssssssss

Adverteer hier