Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren04.06.20080 likes
okey roosje deal,ik druk op je bel als ik weg wil okey,als ik niet druk op de bel ga ik dus ZELF weg Maar het was zeker niet langer dan een kwartiertje hoor,ik zei om 14.00 dat ik wegging en als ik een kwartier bezig was geweest dan was ik telaat bij de garage,dus denk dat het een paar minuten was Ik denk dat je het gewoon niet meer aankon en het weer enorm warm had gekregen???? hahahahah dikke kusssss en knufff en thanks voor de gezelligheid
Citeren05.06.20080 likes
goeiemorgen allemaal,en ik wens jullie allemaal een leuke en fijne dag toe.
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb je al iets gehoord,ik zag hier namelijk al heel veel vlaggen uithangen met schooltassen eraan,en moest direct aan jou denken.
Dikke kussss en knuffff Bonn
Citeren06.06.20080 likes
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe,en voor degenen die ik niet meer spreek alvast een superfijn weekend en geniet van het mooie weer,het wil weer warm worden,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren06.06.20080 likes
halloaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
daar was ik weer is een keer
ben er lekker ff paar dagen tussen uitgeweest
zou eigenlijk woensdag weer trg zijn maarjha was erg leuk
ga er nog een hele week heen

Fijn weekend allemaal kusssssssssssssss
Citeren06.06.20080 likes
ow leuk wilma,waar ben je geweest dan als ik dat mag vragen,ik mistte je al enorm.Maar geweldig en fijn voor je dat je zo genoten hebt,ik wens je een heel fijn weekend,geniet ervan,dikke kussss en knuffffffffffffffffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren07.06.20080 likes
nou bonn ben dinsdag morgen naar een vriendin van me in Wierum geweest haar vriend moest werken dus was ze alleen thuis met de kleine meid dus vroeg ze of ik zin had om daar heen te gaan
was echt heel leuk en die kleine meid van haar ook he die is echt zooooooooooo lief die is nou bijna 6 weken oud nog maar
Fijn weekend he

Dikke kusssssssssssssssssss
Citeren08.06.20080 likes
leuk hoor Wilma,en fijn dat je zo genoten hebt.
Ik wens iedereen nog een superfijne zondag en geniet van het mooie weer,het wordt volgende week weer kouder,dikke kusss en knuff Bonn
Citeren08.06.20080 likes
jha bonn was het ff zat ben er maar ff paar dagen tussen uit gegaan en zou nou ook al wel weer willen hoor jij ook hele fijne zondag en geniet er maar van

DIkke kusssssssssss
Citeren09.06.20080 likes
ik heb genoten hoor lieve Wilma,ben wel heel druk geweest de afgelopen week met lesgeven en alles wat daarbij hoort.zoals de wedstrijden.
Afgelopen donderdag intake gesprek gehad met mijn dochter,en morgen,overmorgen en donderdag zelf naar zh voor de testen,dus ook nog weer druk,en ik zal blij zijn als we vakantie hebben,dikke kussss en knufffffffffffffffff
Ik mis je lieve WIlma
Citeren09.06.20080 likes
bonnekeeeeeeeee....mooi zo dat je genoten heb...ik heb er ook wel van genoten hoor verveelde me alleen en kreeg na het eten gisteraaf opeen erg last van oorpijn voelde gewoon iets knappen en nou doet het zooo zeer en met slikken ook moet vanmiddag naar huisarts toe nou die zullen nou ook wel denken heb je haar alweer....maarjha vind eht zelf ook nie leuk meer zo maargoed hoop voor je dat die testen goed gaan en dat je er nou is achterkomt wat het nou precies is....Dikke kusssssssssssssssss &nd Knuffffffffffffffffffffff

Adverteer hier