|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks lieve wilma,wat naar voor je dat je vanmiddag weer naar de huisarts moet,maar jah als er iets knapt in je oor lijkt me dat niet goed,dus heel goed dat je ermee naar de doktor gaat.En laat die ome dok maar lekker denken daar heb je weer,jij vertrouwd het niet dus punt uit.
Hoe is het met je enkel,gaat dat alweer wat beter???? Dikke kussss en knuffff en fijne dag,kom vanmiddag hier nog wel even kijken denk ik |
jha word er ook gek van gaat weer lekker hier kan wel janken
en met enkel gaat het wel al beter loop al weer regelmatig met 1 kruk of zonder dus gaat goed  maarjha moet straks alweer bellen naar dok door dat gedoe ben ik vergeten of het nou 20 voor 2 of 20 over 2 was dat ik er moest zijn dusjha
jij ook een hele fijne dag bonn en dikke kussssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wilma,gewoon proberen rustig te blijven meis,ik zal aan je denken en voor je duimen,ik moet nu weg want ik moet er om 11.00 voor plakken.
Kom zometeen nog wel even hier kijken,dikke kusss en knufff en hou je haaks meis  
|
thnxx bonn zal ut proberen
Dikke kussssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
weet gewoon nie meer wat ik moet typen  normaal heb ik altijd wel wat te zeggen of te dollen maar nou helemaal nie
|
Anonymous Undefined 65739 berichten arme wilma,blijf gewoon jezelf en als je geen zin hebt om te kletsen dan gewoon niet meis,probeer je rustig te houden dikke kusssss en knufffffffffffffffffffffffffffffff |
doe ik ook wel hoor bonn....heb echt nergens meer zin in nou alles gaat toch verkeerd  kan gewoon net zo goed me bed in gaan en er nie meer uitkomen dan kan er ook niks fout gaan |
Anonymous Undefined 65739 berichten neee wilma niet doen meis,morgen voel je je misschien alweer stukken beter,hou je haaks kusss en knuffff Bonn hvj als vriendin |
nou waarom nie bonn tis nou al 3 dagen zo ben het nou zat en
ben net weer trg van dokter nou heb een oorontstekking en heb exceem (of hoe je het ook schrijft) nou lekker hoor   Vind het echt nie meer leuk iedere keer ben ik het hier thuis nooit is het een ander nee altijd ik |
|