Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren01.06.20080 likes
inderdaad ik snap er niets van,heb ik iets gemist,jip,laura en nilis?
En niemand hoeft familie van mij te worden,je komt hier omdat je het leuk vindt neem ik aan,zoniet blijf dan gewoon weg.

Lieve wilma heel veel sterkte met je enkel,ik vind het echt balen voor je hoor,dikke kusss en knuffff
Citeren02.06.20080 likes
jha indd bonn maarjha :S
dank je komt ook wel weer goed hoor
Citeren02.06.20080 likes
zou wel leuk zijn als jip nu ook even een reactie zou komen doen???
Citeren02.06.20080 likes
jha precies snpa ook nie waar het op slaat hoor maarja tis maar een topic :S hij had ook al commentaar ergens anders op heb er nie eens op gereageerd
Citeren02.06.20080 likes
ja maar dan nog wilma,vind het nergens op slaan en dan doen laura en nilis ook nog mee

Advertise here!!

Citeren02.06.20080 likes
Ik deed helemaal niet mee
Het is gewoon typisch Jip om zo reactie te plaatsen
En ze is in tijden niet geweest en dan komt ze weer eens en meteen weer met der lekkere commentaar en dat vond ik best grappig, maar ik lachte niet om de inhoud van haar bericht

Liefs
Citeren02.06.20080 likes
owww gelukkig laura,d8 al heb ik iets verkeerds gedaan naar jou toe,kon het me ook al niet voorstellen,dikke kusssss en knuffffff en liefs Bonnn zat gewoon mee te dollen hahahahahah en je trapt er nog in ook hahahahah solly
Citeren02.06.20080 likes
heb die jip nog nooit gesproken volgens mij maarjha om dan opeens zo reactie te geven :S
Citeren02.06.20080 likes
maar goed deze bonn wenst iedereen nog een hele fijne dag toe,dikke kusss en knuffff en geniet van het mooie weer
Citeren02.06.20080 likes
jij ook nog hele fijn dag bonn en geniet jij er ook maar lekker van he

Adverteer hier