Citeren02.06.20080 likes
zal ik zeker doen,dikke kussssss en knufffff
Advertise here!! |
Citeren02.06.20080 likes zal ik zeker doen,dikke kussssss en knufffff |
Citeren02.06.20080 likes keej dan bonn dan zal ik er ook het beste van maken ![]() |
Citeren02.06.20080 likes Ok Wilmaa, je hebt gelijk ik durf wel om jou te lachen, maar dat was hier niet het geval. En ik moest gewoon lachen, omdat Lauraa lachte. En ook wel een beetje om de reactie van Jip. Vond het wel grappig, maar of ik het ook met de inhoud eens ben, is weer een ander verhaal. |
Citeren02.06.20080 likes whhahha nilis wist wel dat ik gelijk had hoor ![]() maarjha wel domme reactie tis gwn voor de lol maarjha |
Citeren03.06.20080 likes ik wens iedereen een hele fijne dag toe,dikke kusss en knufffff Bonnn |
Advertise here!! |
Citeren03.06.20080 likes ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad en genoten heeft van het mooie weer.Ik ben heel druk momenteel met de gym maar hoop binnenkort weer iets meer tijd te hebben om op scrolll te komen,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.06.20080 likes roosjeeeeeeeeeeeee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.06.20080 likes dit was niet zomaar je was al kwartier gedag aan het zeggen ![]() dacht zal je ff helpen ![]() |
Citeren04.06.20080 likes doorn je moet niet denken,ik kan prima zelf weg en heb geen hulp nodig,als ik wel hulp nodig heb trek ik wel bij je aan de bel okey deal?????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dat kwartiertje duurt bij jou wel heel lang hahahahahhaha |
Citeren04.06.20080 likes idd dat kwartier van jou duurde me veel te lang miss was het wel langer dan een kwartier ![]() je moet op de bel drukken niet trekken heb geen trek bel ![]() |