Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren09.06.20080 likes
lieve wilma,dat denk je dat jij alleen narigheid hebt,maar vergis je niet meis,ik dacht dat ook altijd maar als je om je heen hoort kan het nog erger.Dat houdt niet in dat ik het heel erg naar en vervelend voor je vindt en ik begrijp je ook wel,een oorontsteking doet zo vreselijk pijn.Ik wens je bij deze dan ook veel beterschap,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren09.06.20080 likes
thnx lieve bonn...maar tis wel zo hier thuis ben altijd ik het slachtoffer word er echt gek van gewoon kan wel gewoon gaan zitten janken....en nog wel om niks ook

Dikke kusssssssssssssssss
Citeren09.06.20080 likes
gewoon lekker janken lieve Wilma,dat lucht alleen maar op als je je verdriet eruit gooit,en weet dat ik er voor je ben he meis,dikke kussss en knufffffffffffffffffffff
Citeren09.06.20080 likes
thnxx lieve bonn je bent een schat echt waar

Dikke kussssssssssssssss
Citeren09.06.20080 likes
graag gedaan lieve Wilma,je bent ook een schat en ik hoop dat je straks een beetje kan slapen,dikke kusss en knuffff en misschien spreek ik je morgen hier nog wel,kop op en hou je haaks

Advertise here!!

Citeren10.06.20080 likes
Goedenmorgen,

Nou bonn ik heb miss maar 4 uurtjes geslapen
en voel me nog net zo als gister maarjha zie wel hoe het gaat
en anders ga ik zo bed in en kom ik er vandaag nie meer uit
maarjha bonn wens je een fijne dag toe dikke kusssssssssssssssssss
Citeren10.06.20080 likes
lieve wilma,

Balen is dat als je zo slecht slaapt,maar probeer leuke dingen te doen of aan leuke dingen te denken.als je donderdag krijgt te horen dat je geslaagt bent moet je eens kijken hoe je je dan voelt,ben ik van overtuigt.Maar ik wens je toch ondanks alles een hele fijne dag toe,dikke kussssss en knufff Bonn
Citeren10.06.20080 likes
nou hoop dat je gelijk heb bonn....vind dit echt nie leuk meer zo
Citeren10.06.20080 likes
lieve Wilma,

Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je het niet leuk meer vindt.Ik wens je heel veel sterkte en weet dat ik er voor je ben,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren11.06.20080 likes
ik wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe,dikke kusss en knufff Bonnn

Adverteer hier