Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren01.06.20080 likes
yessssssssssssss yesssssssssssssss yesssssssssssssssssssssss,het was geweldig gisteren,ik was zo nerveus maar het is goed gegaan,ik heb geen medaille maar wel goed gesprongen.In onze groep deden er 17 mee,en ik ben zesde geworden maar van de 35 plussers ben ik tweede geworden.Ik heb een prachtige diploma gekregen met mooie cijfers.Nu heb ik enorme spierpijn maar ben zo trots op mezelf.
Jammer dat het bij jou minder is geweest Wilma,ik wens in ieder geval jou en alle anderen een hele fijne dag toe,en modjes heel veel plezier vandaag,het is jullie meer dan gegunt,dikke kusss en knufff Bonn
We gaan zo weg naar mijn nichtje die is jarig.
Citeren01.06.20080 likes
goedzooo bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik zei toch komt helemaal goed echt toppie hoor
jha ging minder we hadden intotaal 10 wedstrijden van 20 minuten en nie iedereenwas int begin aanwezig en we hadden 4 wedstrijden gespeeld toenwas iedereen er is degroepsfoto gemaakten halverwege 5e wedstrijd hebben ze mij het veld af kunnen dragen was in strijd met tegen stander kwam er wel langs maar ging toen goed door me enkel heen dus zat kwart voor 7 al in dokkum in het zh bij de 1e hulp ze dachten dat het eerst gebroken was maar tis gekneust kan minimaal week met krukken rondhuppelen maarja komt wel weer goed en heb 3 keer gescoord dat wel en de rest zocht ik de goal 4 of 5 meter hoger op de tijd dat ik meedeed was echt lachen zijn ook allemaal foto's gemaakt is wel leuk

Hele fijne dag vandaag bonn en gefeliciteerd met je nichtje he
Dikke kusssssssssssssssssssssssss wilma
Citeren01.06.20080 likes
Wie wil er nu familie van Bonneke zijn?

En waarom moet je 3 minuten (!) wachten voordat je een volgend bericht kunt plaatsen?
Citeren01.06.20080 likes
nou jip ik wil dat wel hoor bonneke is wel een schat hoor
Citeren01.06.20080 likes
Whahahahahahahahahaha

Advertise here!!

Citeren01.06.20080 likes
Sorry, maar moet even met Lauraa meelachen
Citeren01.06.20080 likes
whahahah wrom lachen jullie nou is toch zo...als je er behoefde aan heb kan je bij haar wel terecht hoor en dat is wel bij meedere zo
Citeren01.06.20080 likes
Ja je hebt gelijk Wilmaa
Citeren01.06.20080 likes
Ik lachte niet om jou hoor Wilmaa, zou ik niet durven
Citeren01.06.20080 likes
neej neej nilis

Adverteer hier