Citeren28.05.20080 likes
halloooooooooooooooooo
wens jullie allemaal een hele fijne dag
Dikke kusssssssssssssss
wens jullie allemaal een hele fijne dag
Dikke kusssssssssssssss
Advertise here!! |
Citeren28.05.20080 likes halloooooooooooooooooo
wens jullie allemaal een hele fijne dag Dikke kusssssssssssssss |
Citeren28.05.20080 likes thanks wilma maar de dag is alweer bijna om ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.05.20080 likes nou en bonn beter laat dan nooit he ![]() |
Citeren28.05.20080 likes owjhaaa hoe is het met jou bonn...?
hier wel goed hoor vanavond nog maar ff partijtje doen met het hele team om het af te leren en daarna nog bespreken en dan zijn we klaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.05.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() Vandaag weer druk,ik ga zo om 9.00 mee met schoolzwemmen en als ik dan thuis kom moet ik dus met de auto naar de garage en dan een hapje eten en tegen 14.00 naar verjaardag van mijn nichtje die wordt 5 jaar vandaag. En dan kom ik daar van thuis,snel eten en dan voor de laatste keer oefenen voor de wedstrijd. Je ziet ben druk zat,fijne dag en dikke kusssss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.05.20080 likes bonnekeeeee.....fijn om te horen dat het goed gaat ![]() jha bent indd druk dan jha gefeliciteerd dan met je nichtje he ![]() weetje ik ben gister wel meewezen voetballen en heb wel 2x gescoord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dikke kussssssssssssssssss |
Citeren29.05.20080 likes thanks lieve Wilma,en heel veel plezier zaterdag.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bloednerveus ben,het wordt hollen zaterdag ook,eerst moet ik s`morgens helpen met opbouwen van de toestellen,moet ik om 7.45 in de sporthal zijn,dan om 8.30 de eerste wedstrijden van de recreanten gym en turnen,dat is om 11.30 afgelopen,dan hup snel omkleden en om 11.45 moeten wij de wedstrijd draaien,dus ben benieuwd hoe dat allemaal zal gaan lopen. Ik moet nu weg omdat de kids staan te wachten op mij voor schoolzwemmen. Dikke kussssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffff En wilma wow zeg dat je de trainer een bal tegen het hoofd hebt geschopt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.05.20080 likes graag gedaan bonn..Jha ik heb wel lef hoor weet wel bij wie ik de bal tegen het hoofd aan moet schoppen ![]() ![]() |
Citeren30.05.20080 likes ik wens iedereen bij deze een hele goeiemorgen en alvast een heel fijn weekend,dikke kussss en knufff Bonnn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.06.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe is het gegaan...?
heb nog aan je gedacht hoor hoop dat het bij jou beter is gegaan dan bij mij Dikke kusssssssssssss |