Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren28.05.20080 likes
halloooooooooooooooooo
wens jullie allemaal een hele fijne dag
Dikke kusssssssssssssss
Citeren28.05.20080 likes
thanks wilma maar de dag is alweer bijna om
Citeren28.05.20080 likes
nou en bonn beter laat dan nooit he
Citeren28.05.20080 likes
owjhaaa hoe is het met jou bonn...?
hier wel goed hoor vanavond nog maar ff partijtje doen met het hele team om het af te leren en daarna nog bespreken en dan zijn we klaar ik ga me helemaal uitleven daar op dat veld tenzij veld keihard is dan nie dan gaik wel toekijken
Citeren29.05.20080 likes
Wilma het gaat goed hier thanks,ik ben alleen bloednerveus voor zaterdag whaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Vandaag weer druk,ik ga zo om 9.00 mee met schoolzwemmen en als ik dan thuis kom moet ik dus met de auto naar de garage en dan een hapje eten en tegen 14.00 naar verjaardag van mijn nichtje die wordt 5 jaar vandaag.
En dan kom ik daar van thuis,snel eten en dan voor de laatste keer oefenen voor de wedstrijd.
Je ziet ben druk zat,fijne dag en dikke kusssss en knufff Bonn

Advertise here!!

Citeren29.05.20080 likes
bonnekeeeee.....fijn om te horen dat het goed gaat
jha bent indd druk dan jha gefeliciteerd dan met je nichtje he
weetje ik ben gister wel meewezen voetballen en heb wel 2x gescoord enne de bal 1x in sloot geschopt en ook 2x tegen hoofd van trainer aan maarjha zaterdag hebben we afsluiting met hele club en gaan we 5 tegen 5 nog voetballen tegen andere teams van de club en dat is dan van half 6 tot 7 en daarna bbq met live muziek dus dat word heeeeeeeeeeeel leuk enne wens je een hele fijne dag toe en jekan het wel zaterdag hoor maak ze maar in hoor

Dikke kussssssssssssssssss
Citeren29.05.20080 likes
thanks lieve Wilma,en heel veel plezier zaterdag.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bloednerveus ben,het wordt hollen zaterdag ook,eerst moet ik s`morgens helpen met opbouwen van de toestellen,moet ik om 7.45 in de sporthal zijn,dan om 8.30 de eerste wedstrijden van de recreanten gym en turnen,dat is om 11.30 afgelopen,dan hup snel omkleden en om 11.45 moeten wij de wedstrijd draaien,dus ben benieuwd hoe dat allemaal zal gaan lopen.
Ik moet nu weg omdat de kids staan te wachten op mij voor schoolzwemmen.
Dikke kussssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffff
En wilma wow zeg dat je de trainer een bal tegen het hoofd hebt geschopt
Citeren29.05.20080 likes
graag gedaan bonn..Jha ik heb wel lef hoor weet wel bij wie ik de bal tegen het hoofd aan moet schoppen maar jha moet hij maar nie in de weg gaan staan he als ik bal in doel wil schoppen en hij naast de paal staan en bal gaatnaast en hij krijg hem tegen hoofd aan ja kan ik niks aan doen hoor Dikke kussssssssssssssssssssssss
Citeren30.05.20080 likes
ik wens iedereen bij deze een hele goeiemorgen en alvast een heel fijn weekend,dikke kussss en knufff Bonnn En iedereen die wil duimen voor mij morgen heb dan mijn eerste wedstrijd Ik hou jullie op de hoogte
Citeren01.06.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe is het gegaan...?
heb nog aan je gedacht hoor hoop dat het bij jou beter is gegaan dan bij mij

Dikke kusssssssssssss

Adverteer hier