Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren22.05.20080 likes
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeee allemaal
fijne dag iedereen

Dikke kusssssssssssss
Citeren22.05.20080 likes
Ik hoop dat jullie hebben genoten van het mooie weer,ikke wel in ieder geval,heb mijn look helemaal aangepast aan het mooie weer hahahahahahahaah
Heb alleen mijn haren wel weer zwart geverfd,dikke kusss en knuffffffff
Citeren22.05.20080 likes
ik heb er wel van genoten
enne bonn heb me enkel licht gekneusd moet rustig aan doen en heb pijnstillers gekregen voor de pijn
het gaat verders hier wel goed heb me ook suf geleerd voor morgen maarjha slaap lekker voor straks en mooi dromen

Dikke kusssssssssssssssssssss
Citeren22.05.20080 likes
wilmaaaaaaaaa heel veel succes morgen en je kan het en heb vertrouwen in jezelf.
Fijn dat het licht gekneusd is en niet gebroken,alhoewel kneuzingen vaak zeer pijnlijk zijn,dus heel veel beterschap ermee,dikke kusssssssss en knuffffffffff hvj als vriendin
Citeren23.05.20080 likes
dank je bonneke,

Gaat wel goedkomen duits is me beste taalvak dus
ben zelf ook wel blij heb die enkelband nou om en met die pijnstillers merk ik er nie veel meer van.........Wens je een hele fijne dag toe en spreek je miss nog op de scroll en anders een heeel fijn weekend toegewenst

Dikke kussssssssssssss

Advertise here!!

Citeren23.05.20080 likes
okey wilma,heel goed dat je denkt dat het goed gaat komen,en wat je zelf al zegt,het is je beste taalvak,dus meis kom op je kan het en heb er vertrouwen in.
Heel veel succes,dikke kusss en knufff Bonnn
Hoelaat heb je het examen????
Citeren23.05.20080 likes
bonn het ging echt super zoals ik je net op de scroll al vertelde
ik had eigenlijk van 9 tot 10 examen maar we waren er allebie half 9 al toen zei hij nou dan mogen jullie nu ook wel komendus hebben zijn we uiteindelijk 10 over half 9 begonnen en toen de bel ging van leswisseling om 10 over 9 was ik al klaar was echt makkelijk maarjha wens je een heeeeeeel fijn weekend

DIkke kussssssssssssssss
Citeren23.05.20080 likes
hahahahaha dat is wel grappig ja,maar ik hoop echt voor je dat je geslaagd bent,dikke kussss en knufff en geniet van het mooie weer en het weekend kussss en knufff Bonnn
Citeren23.05.20080 likes
jha hoop het ook bonn maarjha moet maandag en dinsdag nog he en geniet jij ook maar van het mooie weer een fijn weekend he kusssssssssssssss
Citeren23.05.20080 likes
zal ik zeker doen wilma,voor maandag en dinsdag dan alvast heel veel succes en blijf in jezelf geloven he dikke kusssss en knufffff en sterkte met je voet

Adverteer hier