Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren19.05.20080 likes
jha ik vind het zelf ook heel fijn bonn vind het maar niks hoor
en dank je ik moet van 10 tot 11 nederlands examen maken maar dat gaat wel lukken denk ik en hoop ik ben net nog voor gek verklaard maarjha hoe is het nou met jou bonn..?
Dikke kusssssssssssssss
Citeren19.05.20080 likes
lieve wilma,

Het gaat wel met mij,dankjewel
MAar waarom ben jij voor gek verklaard dan en door wie??
Maar nogmaals heel veel succes en ik zal voor je duimen,dikke kuss en knufffffffffffff
Citeren19.05.20080 likes
nou ben door me eigen ouders voor gek verklaard omdat die zometeen ook naar dokkum toe moeten en ik ook straks en ik vind het goed weer om op de fiets te gaan dus ik ga met de fiets naar school maar me ouders moeten schuintegen over me school zijn dus ik kon wel meerijden maar er is kans dat ze dan erg lang op mij moeten wachten dus ik zei ga wel met de fiets en ik fiets nou mooi met een vriendin mee ook die zit ook bij mij in de klas dus heeft ook examen..........enne lieverd komt allemaal wel weer goed hoor je weet het he hou je haaks he

dikke kusssssssssssssssssssss
Citeren19.05.20080 likes
nou ik vind je niet gek hoor,ik vind je een supermeis en dat meen ik ook.
En dat het goedkomt dat weet ik ook wel maar zit gewoon in een dikke dip,maar maak je geen zorgen,dikke kussss en knufff hvj als vriendin
Citeren19.05.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeee ik heb foto's van die green he
ben na de examen met een klasgenoot naar zijn huis gegaan we hadden dikke pret daar en hij is helemaal meegefietst naar me vriendin haar huis omdat haar ketting van de fiets eraf lag en we kregen die er nie op heeft hij haar helemaal naar huis gebracht
heb ook filmpje van hem was echt lache

Advertise here!!

Citeren19.05.20080 likes
wow wilma ga je de foto van green in smoelenboek zetten??? IK wil hem ook zien,tis toch mijn schatje
Dikke kussss en knufff Bonn en hij is toch wel leuk en lief he Wilma hahahahaha
Citeren20.05.20080 likes
ik wens alle chatters een hele goeiemorgen toe en een hele fijn dag,dikke kusss en knufff
Citeren20.05.20080 likes
jhaaaaaaaa bonn kan wel
maare leuk is ie nie hij is zoooogek als een deur en denk nog wel erger dan een deur maarjha hij kan wel lief zijn als hij zelf wilt
Citeren20.05.20080 likes
geef green maar een dikke kusss en knufff van mij wilma als je hem weer ziet en of spreekt,dikke kusss en knuff Bonn
Citeren20.05.20080 likes
hahah jha bonn zal het dan doorgeven ga miss zo nog ff naar hem toe

Adverteer hier