Citeren23.05.20080 likes
dank je bonn...zal ik zeker ook wel doen

Advertise here!! |
Citeren23.05.20080 likes dank je bonn...zal ik zeker ook wel doen ![]() |
Citeren24.05.20080 likes ik wens iedereen nog een hele fijne zaterdag toe en geniet van het mooie weer,morgen wil het gaan regenen en is het over met het mooie weer helaas.Maar ondanks dat toch ook een hele fijne zondag gewenst,dikke kusss en knufff Bonnn |
Citeren25.05.20080 likes sow ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad en genoten hebben van het mooie weer.
Vandaag was het stukken kouder dan de afgelopen dagen maar het was hier gelukkig wel droog. Ik wens iedereen een goeie nieuwe week toe,dikke kussss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.05.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeee alles goed..?
hier gaat ut wel hoor nog een fijne Zondagaaf en miss spreek ik je morgen nog op de scroll weet nie hoelaat ik trg ben van school Diikke kusssssssssssssssss |
Citeren25.05.20080 likes wilmaaaaaaaaa ja gaat wel thanks,weet je we kunnen volgende week donderdag al komen voor mijn dochter,goed he en er valt nu toch wel een stukje last van me af en ben blij dat er iets gaat gebeuren.
Fijn dat het redelijk goed met je gaat,en bevalt het je om alleen thuis te zijn??? Dikke kussssssss en knufff Bonn ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren26.05.20080 likes bonnekeeeeee....He wat fijn zeg dat je volgende week al terecht kan voor je dochter echt superr....wil best wel geloven dat er een stukje last van je af is nu hoor maar echt ben blij dat het volgende week al zover is ![]() ![]() De rest ook een hele fijne dag allemaal Kussssssssssssss |
Citeren26.05.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaaa fijn dat het je zo goed bevallen is,en ik wil je voor vandaag en morgen onwijs veel succes wensen met je examen.
Dikke kusss en knufff en zet hem op he je kan het ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.05.20080 likes thnxx bonn het ging wel redelijk hoor vandaag maarjha
DIkke kusssssssssssssssssss |
Citeren26.05.20080 likes mooi zo wilma en nu maar hopen dat je dan geslaagd bent,dikke kussss en knufff Bonnn ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.05.20080 likes nou meot morgen nog en dan is het afwachten tot 12 juni ![]() dan hoor ik uitslag |