Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren23.05.20080 likes
dank je bonn...zal ik zeker ook wel doen
Citeren24.05.20080 likes
ik wens iedereen nog een hele fijne zaterdag toe en geniet van het mooie weer,morgen wil het gaan regenen en is het over met het mooie weer helaas.Maar ondanks dat toch ook een hele fijne zondag gewenst,dikke kusss en knufff Bonnn
Citeren25.05.20080 likes
sow ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad en genoten hebben van het mooie weer.
Vandaag was het stukken kouder dan de afgelopen dagen maar het was hier gelukkig wel droog.
Ik wens iedereen een goeie nieuwe week toe,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren25.05.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeee alles goed..?
hier gaat ut wel hoor
nog een fijne Zondagaaf en miss spreek ik je morgen nog op de scroll weet nie hoelaat ik trg ben van school

Diikke kusssssssssssssssss
Citeren25.05.20080 likes
wilmaaaaaaaaa ja gaat wel thanks,weet je we kunnen volgende week donderdag al komen voor mijn dochter,goed he en er valt nu toch wel een stukje last van me af en ben blij dat er iets gaat gebeuren.
Fijn dat het redelijk goed met je gaat,en bevalt het je om alleen thuis te zijn???
Dikke kussssssss en knufff Bonn

Advertise here!!

Citeren26.05.20080 likes
bonnekeeeeee....He wat fijn zeg dat je volgende week al terecht kan voor je dochter echt superr....wil best wel geloven dat er een stukje last van je af is nu hoor maar echt ben blij dat het volgende week al zover is Het beviel me primaaaaaaaaaaa om alleen thuis te zijn hoor ouders hebben nog met pech gestaan bij eindhoven en waren daarom pas half2 thuis toen lag ik allang te pitten ik wist toen nie eens meer dat ik bestond maarjha wens je een fijne dag vandaag Dikke kussssssssssssss

De rest ook een hele fijne dag allemaal

Kussssssssssssss
Citeren26.05.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaa fijn dat het je zo goed bevallen is,en ik wil je voor vandaag en morgen onwijs veel succes wensen met je examen.
Dikke kusss en knufff en zet hem op he je kan het
Citeren26.05.20080 likes
thnxx bonn het ging wel redelijk hoor vandaag maarjha

DIkke kusssssssssssssssssss
Citeren26.05.20080 likes
mooi zo wilma en nu maar hopen dat je dan geslaagd bent,dikke kussss en knufff Bonnn
Citeren26.05.20080 likes
nou meot morgen nog en dan is het afwachten tot 12 juni
dan hoor ik uitslag

Adverteer hier