Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren20.05.20080 likes
en wilma ben je nog geweest??? En heb je hem die kussss en knufff nog gegeven en heb ik nog iets teruggekregen van hem??
Laat me niet langer in spanning
Citeren20.05.20080 likes
laat ik me nu ook weer eens zien op deze topic waar zit jij in spanning van bonn of heb ik iets gemist dat ik niet weten mag maar geheimzinnig is ook spannend
Citeren20.05.20080 likes
inderdaad geheimzinnig is heel spannend,maar lieve visser ik ben niet geheimzinnig hoor hahahahah

Maar een bepaalde spanning kan ook heel opwindend zijn toch?? maar ik vind het helemaal super van je dat je hier weer eens komt kijken en omdat je dat gedaan hebt,mag je raden naar het antwoord,dikke kusss en knufff Bonn

1 tip gewoon effe goed lezen hierboven
Citeren20.05.20080 likes
je doet me wat aan bonneke maar je blijf tof voor me en wens iedereen die hier komt fijne dagen en gelukkig nieuwjaar alvast laat ik me nu eens tot gek verklaren door jullie
Citeren21.05.20080 likes
GEKKKKKKKKKKKKKK
Zo mijn dag kan niet meer stuk hahahahaha ik mocht visser voor gek verklaren hahahahahah joehoeeeeeeeeeeeeeeee
Maar weet jet het antwoord nu inmiddels al??? En ik vind jou ook een hele toffe en lieve en oprechte man,dikke kusss en knuffffff Bonn en jij ook een hele fijne dag en een goeie jaarwisseling hahahahahahhaa
Zou ik nu ook voor gek worden verklaard?????

Advertise here!!

Citeren21.05.20080 likes
jha bonn zijn we samen voor gek verklaard
enne jha ben nog bij hem geweest heb het hem wel gezegd maar gene reactie trg gehad die gek heeft me nog helemaal onder de deo van hem gespoten en die stonk heb eerst weer een halve bus van me eige deo leeggespoten maar nog stonk ik ernaar maargoed hoe is het met jou verder...? hier wel goed opzich hoor alleen ben beetje chagerijnig maarjha
Citeren21.05.20080 likes
ik ben maar niet gaan zoeken kwam er niet uit bonn zal wel goed zitten nee ik verklaar je niet voor gek is toch een leuk dat je dat bij mij mocht doen voel me wel happy zoals ik nu ben en jij alvast fijne vakantie kussssss knuffffffffff
Citeren21.05.20080 likes
visserrrrrrrrrrrrr leuk trouwens dat je hier weer komt kliederen hoe meer mensen hoe meer gekkigheid
Citeren21.05.20080 likes
inderdaad wilma het werd al een beetje saai vond je niet,maar nu visser er weer bij is zal het weer dollen worden whaaaaaaaaaaaaaaaaa maar hoop dat er nog meer mensen hier komen kliederen,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren22.05.20080 likes
een hele goeiemorgen allemaal en ik wens iedereen een hele fijne dag toe,dikke kussss en knufff Bonnn

Adverteer hier