Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.05.20080 likes
spannend hoor maar het ziet er tot nu toe goed uit volgens mij als ik het zo lees,dikke kussss en knufff Bonnn
Citeren26.05.20080 likes
hoop het wel ja ik kan er wel een heel goed gevoel over hebben maarjha kan ook zo zijn dat ik alsnog zak natuurlijk
Citeren26.05.20080 likes
Wilmaa supersmakkerd van Babs...vond het heel leuk je belletje te krijgen
en mijn gevoel is dat je zeker slaagt!!! Ik duim me heel de dag een slag in de rondte hehehekuss Babssssssssss
Citeren26.05.20080 likes
babsssssssssssss dikke kussssssssssssssssssssssssss trg
hahhah jha ik had vanmorge tegen metal al gezegd dat ik dat nog zou doen en had ff niks te doen op de fiets moest alleen trg fietsen maarjha volgende keer nie weer in de war raken he nog een hele fijne dag toegewenst babs
Citeren26.05.20080 likes
wilma en mijn gevoel zegt ook dat je geslaagt bent,dus heb er vertrouwen in en je hebt je best gedaan dus meer kan je niet doen wel dan,dikke kussss en knufffff Bonnn

Advertise here!!

Citeren26.05.20080 likes
neej indd bonn maarjha wacht ut wel af he nou alleen morgen nog maar die zal wel goedkomen sta al een 7.3 op economie dus zou niet weten hoe ik die examen moet verprutsen
Citeren26.05.20080 likes
nou door niets in te vullen of zo WIlma
Citeren26.05.20080 likes
uhmmmm goed idee neej moet wel dingen invullen anders laten ze me nie gaan daar en wil daar toch wel weg hoor
Citeren26.05.20080 likes
wrom wil je weg daar dan,ik kom je wel gezeldschap houden als je moet blijven,maar dan vul je toch alleen je naam in heb je nog een 1 voor de moeite
Citeren26.05.20080 likes
uuhmm ik mag me naam nie invullen ze zijn bang dat ik het niet duidelijk schrijf we doen alles op pc en mag alleen 2x me leerlingnummer invullen weet dat nummer helemaal uit me kop

Adverteer hier