Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren16.05.20080 likes
ahhah nou leuk toch bonn maare een deur is helemaal nie zo gek hoor enne je bent helemaal nie gek alleen lekker prettig gestoord
Citeren16.05.20080 likes
wow Wilma thanks voor het compliment,verder wens ik je een superfijn weekend,en ik hoop dat je de dag goed door bent gekomen zonder al teveel telefoontjes.Je begrijpt wel wat ik bedoel,dikke kussss en knuffffffff Bonn
Citeren16.05.20080 likes
ja dat wel bonn maar zit nou met erge kiespijn heb vanavond al 1400mg ibu gehad nou en ga nu proberen te slapen die weekend tandarts wou er vanavond niks aan den was nie erg genoeg zei hij nou als het vancht erger word bel ik hem gwn zijn nest uit en slaap ik door heeft ie geluk gehad maarjha mocht ik wel doorslapen dan kan ik 11uur morgen pas bellen dusmaargoed wens je een heel fijn weekend en dikke kussssssssssssssssssss en slaap lekker voor straks
Citeren17.05.20080 likes
sow Wilma dat is wel heel erg veel hoor meis,heb je vandaag nog moeten bellen.Laat je niet op je kop zitten of afpoeieren hoor,zo kan je het weekend toch niet door.
Heel veel sterkte meis,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren17.05.20080 likes
ik ben er vandaag ook al geweest bonn
heb wel gelukkig doorgeslapen en had om 11 uur weer gebeld en toen moest ik meteen komen had toen een andere tandarts aan de lijn eentje in zwaagwesteinde was nog dichterbij ook dus was daar heen gegaan was er om half 12 en dan zit ik nog bijna 3 uur totaal daarzo en nou had hij er een foto van gemaakt had hij niks gezien maar hij had de vulling vervangen en nou als het weer meer pijn gaat doen moet ik eigen tandartsbellen en dan moet ik heen voor zenuwbehandeling dus dat ik dat hoorde was ik echt nie blij en heb er nou nog wel last van want verdoving is nou uitgewerkt

Advertise here!!

Citeren18.05.20080 likes
lieve Wilma,

naar voor je meis,maar ik kan je niet van je pijn af helpen maar ik ben er wel voor je,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren18.05.20080 likes
weet ik bonn en komt allemaal ook wel goed hoor
Citeren18.05.20080 likes
Gelukkig lieve Wilma,en ik hoop dat het vandaag wat beter met je gaat,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren19.05.20080 likes
lieve bonn, de pijn is nou minder gister had ik er nog veel last van en nou is het wel iets minder,...Hoe gaat het met jou dan..??
ik weet nie of ik je op de scroll spreek vandaag moet vandaag naar school voor examen dusjha

Dikke kusssssssssssss
Citeren19.05.20080 likes
Wilma,fijn voor je dat de pijn minder is,maar toch nog veel sterkte ik weet wat het is om zoveel tand/kiespijn te moeten hebben.

Verder wil ik je onwijs veel succes wensen vandaag met je examen,zet hem op je kan het,dikke kuss en knuffff Bonn

Adverteer hier