Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren15.05.20080 likes
goedenavonddddddddddddddd

owneej is nog middag he goedeniddag dus
hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad...?
ik tot nu toe wel ben weer bij me vriendin geweest en die kleine meid van ahar is echt zooooo lief en schattig he maarjha zometeen ff de laatste wedstrijd voor dit seizoen voetballen en dan heb ik hetweer gehad voor vandaag

Kussssssssssssssssssss
Citeren15.05.20080 likes
wilma fijn voor je dat je een fijne dag hebt gehad,hoe is het gisteren afgelopen??? Heb nog veel aan je gedacht,maar heel veel succes met je laatste wedstrijd ennuh maak ze af he hahahahah dikke kussss en knufff Bonnn
Citeren15.05.20080 likes
nou bonn we hebben 0-0 gespeeld en heb 6smurfen verdiend en we zijn 9e geworden waren verdorrie wel camera's bij omdat ze van paar dorpen filmpjes maken waren wij ook de gelukkige ze waren echt irrietant die gasten en telkens mij in beeld wat ik nie wou maarjha
Citeren15.05.20080 likes
jah wilma dat krijg je he ze zetten de knapste vaak op de foto hahahahahaha dus wees er trots op meis,dikke kusss en knufff Bonnn
Citeren16.05.20080 likes
nou zo leuk vond ik dat nie hoor bonn en dan 1e helft zetten ze mij rechtsmidden en daar stonden ze ook nog is maarjha niks aan te doen als ze die stukken van mij eruit halen vind ik het best

Advertise here!!

Citeren16.05.20080 likes
daarom maar ik lig hier wel dubbel hoor,dikke kusss en knufff en een fijne dag lieve Wilma
Citeren16.05.20080 likes
nou je hoeft er nie dubbel voor te liggen hoor kan ook wel normaal ik probeerder iedere keer maar die camera's te ontlopen maarja dat lukt nie altijd
Citeren16.05.20080 likes
neee kan niet normaal wilma want ik ben niet normaal hahahahahahahahahaha kussssss en knufff
En een tip vraag er geld voor hahahahahah wordt je er ook nog beter van hahahahahahhaha
Citeren16.05.20080 likes
whahaahaha bonn tuurlijk ben je wel normaal
Citeren16.05.20080 likes
nee hoor ik ben zo gek als een deur hahahahahahahhaha Een beetje prettig gestoord zeg maar hahahaha

Adverteer hier