Citeren13.05.20080 likes
keej bonn
zal hem ff lezen dan

Advertise here!! |
Citeren13.05.20080 likes keej bonn ![]() |
Citeren14.05.20080 likes Ik wil iedereen vandaag een hele fijne dag wensen en nog zeggen geniet van het mooie weer want het gaat minder warm en mooi worden,dikke kuss en knufff Bonn |
Citeren14.05.20080 likes thnx bon leukedag woord het wel hoor weer ziet er hier nog mooi uit bon zon schijnt al lekker
kus knuff bear |
Citeren14.05.20080 likes hier schijnt de zon ook nog vandaag en ga vanmiddag met kids naar zwembad,dikke kusss en knuff Bonn |
Citeren14.05.20080 likes fijne dag bonnnnnnn met de kids kusssssssss knuffffffff visser |
Advertise here!! |
Citeren14.05.20080 likes thanks lieve visser,jij ook een hele fijne dag en gefeliciteerd he op naar nummer 1 hahahaha dikke kusss en knuff Bonn |
Citeren14.05.20080 likes Bonbonneke ,Wilma,Bear en iedereen die dit leest,heb een fijne dag,dikke kussss en knufff van Babs,heb beetje weinig tijd momenteel om op forum te kalken ![]() ![]() ![]() ![]() kusss Babsie |
Citeren14.05.20080 likes lieve babs,er is ook meer dan kletsen,maar wel fijn om te weten dat je ons niet bent vergeten,ik ben jou ook niet vergeten maar mis wel je gezelligheid en het ouwehoeren hier op forum en kletsen,dikke kusssss en knufffffff Bonnn
Jullie huis is mooi geworden zeg,en vooral die nieuwe salontafel prachtig en die witte rozen van Petra ook geweldig,geniet ervan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.05.20080 likes babsieeeeeeeeeeeeeeee
geef niks hoor ben toch wel blij dat je nog komt kijken hier ![]() dikke kussssssssss |
Citeren15.05.20080 likes een hele goeiemorgen en ik wens jullie een fijne dag toe,dikke kusss en knufff Bonnn |