Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

mijn ron ligt in het ziekenhuis

Advertise here!!

Citeren06.06.20090 likes
Hoi lieverds

dit grenst aan het onbeschrijfelijke wat daar bij jullie allemaal gebeurt.... als dit bij mij gebeurde zou ik een advocaat nemen en naar een ander ziekenhuis gaan voor een volledige mri scan en eventueel nog andere testen om een oorzaak uit te dokteren... ik weet dat hier in Genk dit niet waar zou zijn, zou je van kop tot de kleinste teen en vinger onderzocht zijn.... misschien een optie voor jullie ron en peet... even limburg bezoeken voor een onderzoek en dan hebben jullie een zekerheid van alles of toch bijna alles want dit is niet meer normaal.... en wie weet is het dan sneller verholpen en komen jullie niet meer voor verrassingen te staan.... ik hoop dat ik julllie een beetje heb kunnen helpen en wens jullie nog veel sterkte toe.... wie dit ook vind mag het altijd zeggen want ik kan verkeerd zijn....
o_-
Citeren08.06.20090 likes
ben ik weer

ik was aan het denken of ze in aken wat misschien dichter bij jullie ligt ook dit niet kunnen doen, een volledig onderzoek... hoop dat jullie snel een beetje heel veel geluk gaan krijgen en dat ron lekker weer gezond kan rond huppelen, zonder enkele klachten... ik hoorde dat zijn oogjes nog niet echt goed zijn, arme ron, zie je mij nog steeds dubbel, enkel ben ik al niet aan te zien, wat wil je mij dan dubbel zien hihihihi

dikke kussen uit België
o_-
Citeren01.09.20090 likes
hier ff een update
nou Ron krijgt vandaag mri van de pols die is nog steeds niet goed en een oogtest omdat hij nog steeds dubbel ziet en 23 september word er een mri van het hoofd gemaakt ook dat is nog lang niet goed hij heeft veel hoofdpijn en vergeet nog erg veel hij krijgt ook nog een geheugenonderzoek 16 september

dus afwachten maar weer he

veel liefs Peet
Citeren01.09.20090 likes
lieve petra en ron,

ik wens jullie heel veel sterkte met alle onderzoeken en hopen dat er iets uit zal komen waarom hij zich zo voelt. Ik hoop dat het mee zal vallen voor jullie, dus nogmaals heel veel sterkte, en ik zal aan jullie denken, dikke kuss en knuffffffffffffff
Citeren02.09.20090 likes
Jeetje peet het houd maar nie op he
hoop dat ze er snel achterkomen wat het nou is
Sterkte he

Liefssssssssssssssss

Advertise here!!

Citeren02.09.20090 likes
sterkte allenmaal !
Citeren03.09.20090 likes
Lieve Ron en Peet ik hoop echt dat er de 23 meer uit het onderzoek komt. Wensen jullie tot die tijd veel sterkte.

Liefs Diaan & Hard en Milan
Citeren03.09.20090 likes
pfff elendige nasleep zo als ze nu gelijk der werk hadden gedaan daar pfffff
wens jullie veel sterkte en denk aan jullie dikke knuffffffffff schorp en kids.......kusssssssssss love jullie
Citeren03.09.20090 likes
wens jullie heel veel sterkte

kusssssssss en knufffffffffff
Citeren03.09.20090 likes
vervelende situatie Petra met Ron wens jullie veel sterkte met genezing moet je mij horen ik heb in zelfde schuitje gezeten maar ik ben er goed door gekomen en dat hoop ik voor Ron ook blijf positief kusssssssssssssssssssss

Adverteer hier