Citeren12.09.20090 likes
visser, heeft petra zelf niets meer te willen dan....................petra hou gewoon maar van ons hoor, .......................hahahahhah dikke kuss en knufff en ondanks de ellende wens ik jullie toch een heel fijn weekend
Advertise here!! |
Citeren12.09.20090 likes visser, heeft petra zelf niets meer te willen dan....................petra hou gewoon maar van ons hoor, .......................hahahahhah dikke kuss en knufff en ondanks de ellende wens ik jullie toch een heel fijn weekend |
Citeren25.09.20090 likes gelukkig mri was goed niks afwijkends in Rons hoofd te zien , de dokter was best tevreden hij zag verbetering ze gaan nu nog een paar psygologische testen doen en naar aanleiding daarvan zal worden beslist of Ron hiervoor moet gaan revalideren bij een revalidatiecentrum ,ook zei de dokter vergeet niet dat hy een beste smak heeft gemaakt,en hy vertelde er eerlijk bij dat hij het nu nog niet in kon schatten of het wel weer helemaal goed komt maar tot zover ziet het er alweer een beetje positiever uit
veel liefs peet |
Citeren25.09.20090 likes mooi peet,das wel positief nieuws iig,en we duimen gewoon dat t weer goed komt ![]() dikke kusss Babs ![]() |
Citeren25.09.20090 likes en ik duim zeker weten mee dat het weer goed komt
kusssssss en knufffffffffff |
Citeren25.09.20090 likes bedankt voor jullie lieve reacties ik ga der nu ook ff een borrel op drinken
dikke kusssssssssssss |
Advertise here!! |
Citeren25.09.20090 likes ik duim zeker mee peet dat alles goed komt met ron en dat jullie dan weer effe kan genieten, wens jullie een heel fijn weekend
kussss knuffff handddd en ja drink er maar 1 op ron, ik doe met je mee grtjes tor. |
Citeren25.09.20090 likes lieve ron en petra,
fijn dat er toch een lichtpuntje is, maar ik kan me voorstellen als hij naar revalidatie moet dat het minder is, maar het is voor een goed resultaat, maar ik ben wel blij voor jullie, dikke kusss en knuff en een fijn weekend |
Citeren26.09.20090 likes lieverds ook jullie bedankt voor de lieve reacties
wij zeiden al tegen mekaar blijft je echt goed doen al deze reacties we vinden het echt heel lief van jullie allemaal veel liefsssss van ons |
Citeren26.09.20090 likes graag gedaan lieve petra en ron, en ik zal het ook blijven doen en je weet jullie zijn vaak in mijn gedachten en ik hoop echt dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen met Ron, nogmaals heel veel sterkte met elkaar, dikke kuss en knufffffffff en een fijn weekend |
Citeren08.12.20090 likes ff op verzoek naar voren halen |