|
|
|
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten omdat ieder vraagt hoe het met ron gaat doe ik er hier verslag van vind het erg moeilijk er over te praten in de room ,,,vanacht werd ik dus wakker van een harde knal lag ron in de hal voor de wc op zijn buik.ik schrok me rot hij was niet aanspreekbaar en bloede uit zijn neus en zijn oog ik heb hem geslagen en hem wakker proberen te maken met water maar niks lukte me, hij was wit en had blauwe lippen ik dacht echt die is dood, heb gelijk hulp gebeld en binnen 10 min had ik politie en ambulance hier ze hebben hem gelijk naar het ziekenhuis gebracht, waar na fotos bleek dat hij beide oogkassen had gebroken , hij is erg verwarrend en weet echt niets meer als je hem wat vraagt heeft tie er geen antwoord op , hij heeft de beide ogen ook helemaal dichtzitten en van 1 oog is het zicht aangetast hij zit vol schaafplekken op zijn hele lichaam echt alles doet hem nu pijn, voor er vooroordelen komen ron had maar 5 pijpjes bier op ,ik heb gezegt sta erop dat er een mri scan word gemaakt morgen ,ik ben bang dat hij weg is geraakt voor hij viel ,ik wil morgen ook gesprek met behandelende neuroloog.
ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties |
Anonymous Undefined 65739 berichten he peet...
wat zul jij geschrokken zijn zeg...
ik wens je heel veel sterkte en als ik iets voor je kan betekenen gewoon zeggen want dan kom ik naar je toe.
een hele dikke knuffel
Anja |
Anonymous Undefined 65739 berichten peet kom op meid!!!!!!!!!!!!!! als er iets is kan je altijd bij ons terecht. en de mensen die vooroordelen gaan hebben hebben geen verstand. succes en geef hem een grote knuffel van mij en anja |
HardStyle76 Undefined 266 berichten peetje heel veel sterkte voor jullie allebei en kusssss en knuff van ons voor jullie |
Anonymous Undefined 65739 berichten heel maar dan ook heel veel sterkte
kusssssss en knuffffffffffff |
|
hey peet,
dat is echt vervelend en triest, hoop ook dat t snel goed gaat met ron,
wat zullen jullie geshrokken zijn, hoop echt dat alles goed komt
onwijs veel sterkte voor peet en ron helemaal natuurlijk
veel sterkte toegewenst veel liefs
stormmm en schorpioentje82 kussssss knufffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten oef en ik heb het genoegen gehad Ron te ontmoeten Petra wens julli allebei en verdere famielie veel sterkte schrik hiet wel van weet wat het is opeens wat te mankeren denk aan jullie en je mag altijd bij me komen als je er over wilt praten groeten Rinus |
Anonymous Undefined 65739 berichten peet ,meid
heel veel sterkte
hoop dat t weer snel beter gaat
kusss en knuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten wijfie
wens jou EN ron heel veel sterkte
weet dat ik er ben mocht je het nodig hebben
knuffel voor beiden |
jeetje vrouw is dat schrikken pfff. wens boer maar beterschap en ik hoop dat het niks ergs is
kuss mram |
|