Citeren03.09.20090 likes
hey lieverds bedankt voor jullie lieve reacties,
jullie zijn echt superlief
veel liefs Ron en Peet
jullie zijn echt superlief
veel liefs Ron en Peet
Advertise here!! |
Citeren03.09.20090 likes hey lieverds bedankt voor jullie lieve reacties,
jullie zijn echt superlief veel liefs Ron en Peet |
Citeren04.09.20090 likes ff van mij |
Citeren10.09.20090 likes nou ron heeft de uitslag van de mri van de pols deze blijkt op 3 plaatsen gebroken te zijn hij zit nu weer in het gips en moet de pols nu 20 minuten per dag bewerken met een botsimulator dit zijn een soort stroomschokjes op de breuken en de dokter zei dat dit nog een lange herstelperiode nodig heeft, dus hij is hier weer ff zoet mee
veel liefs Peet |
Citeren10.09.20090 likes wat lopen er toch oenen rond lees teletekst maar eens wat er in ziekenhuis in Hoorn is gebeurd en nu bij jou Ron Petra het zijn grove medische fouten maar ik wens jullie samen sterkte en beterschap kussssssssss knuffffffffffffffff en schouderklop voor Ron gr Rinus |
Citeren10.09.20090 likes klopt visser he het gezien op tv erg hoor |
Advertise here!! |
Citeren10.09.20090 likes Lieve Peet en Ron
Ik hoop dat het allemaal weer goed komt! Heel veel sterkte voor jullie beide Liefs |
Citeren10.09.20090 likes lieve petra en ron,
tjseeee heftig hoor en ik vind dit niet normaal zeg, en ik hoop uiteindelijk dat het allemaal goed zal genezen. Ik wens jullie onwijs veel sterkte, en ook voor de 23ste. Dikke kuss en knufffff |
Citeren11.09.20090 likes Lieve peet en ron
pfff wat een ellende allemaal he Wens jullie veel sterkte en hopelijk zal het allemaal goed herstellen Dikke kusss &nd knufff Wilma |
Citeren12.09.20090 likes lieverds bedankt voor jullie lieve reacties echt super
hou van jullie allemaal dikke kusssssssssss |
Citeren12.09.20090 likes dat moet nog blijken Petra of je van ons houd moet Ron ook nog goed vinden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |