Citeren25.04.20090 likes
haha geen handtekeningen erop we houden het gips mooi wit en ja ron gaf al paar keer aan dat pols pijn deed, kwam door kneusing werd er dan gezegt foto maken vond men toen niet nodig
Advertise here!! |
Citeren25.04.20090 likes haha geen handtekeningen erop we houden het gips mooi wit en ja ron gaf al paar keer aan dat pols pijn deed, kwam door kneusing werd er dan gezegt foto maken vond men toen niet nodig |
Citeren25.04.20090 likes he ron,
wat ben je toch een pechvogel zeg.. maar ja beter laat dan nooit ontdekken he..... zucht wat een artsen daar boven.. ik zou je bijna weer terug halen naar het zuiden maar dat kan ik peet niet aan doen;) kussss Anja |
Citeren26.04.20090 likes lieve Ron,
Ik lees het nu pas dat je pols ook nog gebroken blijkt te zijn, tjseeeeeeeee heb het met je te doen hoor, ik hoop voor jou dat de breuk al niet scheef is aangegroeit doordat je er al 7 weken mee rond hebt gelopen en dat het uiteindelijk allemaal goed komt, heel veel sterkte, dikke kusssssssssssssssssss en knuffffffffffffff |
Citeren26.04.20090 likes hey ron en peet das niet zo mooi.
maar ik zat net te denken he ze hebben die scan toch niet willen doen? misschien als ze die dus wel hadden gedaan waren ze er eerder achter gekomen dat zijn pols dus gebroken was. ik zou dat eens navragen als ik jullie was. groetjes lovev |
Citeren18.05.20090 likes wou nog even zeggen dat ron afgelopen vrijdag een mri heeft gehad de pols is nog niet goed 4 juni krygt hij de uitslag ervan dus word weer wachten ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.06.20090 likes nou uitslag binnen was duidelijk een breuk te zien, en een gruis_ ophoping op het bot. Ron heeft nu weer voor 3 weken gips dan gaat gips eraf en dan na weer na 2 weken te moeten wachten word er weer een foto gemaakt en dan word er besloten of er een operatie volgt ,ow ja nu blijkt ook uit fotos dat ron met 2 gebroken ribben rondloopt gaat dus lekker hier ![]() |
Citeren04.06.20090 likes o jee peet wat lees ik nu allemaal k zou toch eens juridische advies ingaan winnen als ik jullie was want wat wordt er hier na gevonden.
dit kan zo niet. groetjess lovev |
Citeren04.06.20090 likes lieve petra en ron,
wat vreselijk vervelend allemaal, en lekker inderdaad dat er nog steeds dingen uitkomen na zo lange tijd. Maar ik wens jullie heel veel sterkte, en geef de moed niet op, dikke kuss en knuffff en zorg goed voor elkaar |
Citeren04.06.20090 likes heej paps en mams..
gaat lekker allemaal daar he.. pff.. nou heel veel sterkte saampjes.. dikke kussssss |
Citeren06.06.20090 likes bedankt voor jullie lieve reacties
dikke kussssssssssssssss |