Citeren27.03.20090 likes
lieve bon, storm en kikie bedankt voor jullie lieve reactie
veel liefs ron en peet

veel liefs ron en peet
Advertise here!! |
Citeren27.03.20090 likes lieve bon, storm en kikie bedankt voor jullie lieve reactie ![]() veel liefs ron en peet |
Citeren27.03.20090 likes peet en ron heel veel sterkte
enn voor ron beterschap bear |
Citeren27.03.20090 likes heel fijn dat het al wat beter weer gaat ron!
sterkte verder! dikke kusss, kirsten |
Citeren28.03.20090 likes zo dan jeetje zeg wat erg. ik lees het nu pas sorry ervoor. maar wens jou en ron erg veel sterkte en hoop dat het snel beter met hem gaat en met jou ook natuurlijk ![]() heel veel liefs deborah |
Citeren24.04.20090 likes vandaag kwamen ze er na 7 weken achter dat ron zijn pols was gebroken ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.04.20090 likes Ron dat word handtekeningen verzamelen maar beterschap heb je dan niet gemerkt dat er wat aan de hand was groeten Rinus |
Citeren24.04.20090 likes tjonge die heeft ook pech beterschap Ron
kussssssssss en knuffffffffffffff |
Citeren24.04.20090 likes hahaha staat je wel leuk vriendje ![]() ![]() kusssssssssssssssssss dinnetje |
Citeren24.04.20090 likes mijn vermoeden is juist niet altijd komen de wijzen uit het oosten vooral niet in ziekenhuis ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.04.20090 likes ronneke toch is weer een beetje pech maar he je hebt er wel geluk bij je hebt je goeie hand nog en mmmmm handtekeningen en tekeningen kan je verzamelen.... wanneer kom je kan ik ook even wat tekenen hahaha.... dikke kussssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff o_- |