|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ron nog veel beterschap, hoop dat t snel goed komt neem de rust en peet jij ook
wensen jullie veel sterkte, wel fijn dat je weer thuis bent knap maar snel op
we kletsen.com snel
groetjes storm veeel sterkte nog    kusssss knuffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve peet en ron,
veel beterschap gewenst want van de zomer gaan we weer een pilsje drinken
Kusssssss en handddd
Ben |
Anonymous Undefined 65739 berichten peet veel strekte van deze kant en dikke kussssssss
als we kunnen helpen laten het weten
grtjs kusssssssssssssssss henk en nathalie |
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties het gaat echt steeds beter met ron al zal herstel nog even duren
veel liefs peet |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey ron en peet,
sorry voor de late reactie maar ik was hier een tijd niet geweest en nu lees ik het net dus......wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!is er al iets bekend van wat het geweest heeft kunnen zijn?maar fijn te horen dat je weer thuis bent en dat het beter gaat!
hele dikke knuffel voor jullie allebei en doe rustig aan ......zorg goed voor elkaar
kusssss anais |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve anais,
Kan je inmiddels al in room komen??? Fijn weekend meis, en ook voor Ron en Petra, geniet ervan en zorg goed voor elkaar, dikke kuss en knuffff |
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten hey anais gaaf dat je terug bent  alles oke met je?
dames bedankt voor jullie lieve reacties
veel liefs ron en peet |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat is fijn peet en ron dat t nu goed gaat, heel veel sterkte nog
liefssss storm zet m op |
euhh sorry peetje maar lees dit nu pas
heb ron net op kletsen gehad , hij zei ongelukje
maar amaai zal echt verschieten geweest zijn
moet toch een oorzaak geweest zijn??
sorry dat ik het nu pas las
wens ron een goed herstel toe
kusjes ook vr jou kiek xxx Bollaert Carine |
|