Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

mijn ron ligt in het ziekenhuis

Advertise here!!

Citeren05.03.20090 likes
heey ron
toff dat je na huis mag kerel
als je ma goed luisterd na zuster peet,
kussssssssssssss
Citeren05.03.20090 likes
hoi ron,

fijn dat je terug thuis bent, doe het rustig aan en laat je lekker verzorgen door zuster peet maar ook goed luisteren naar haar he....

sterkte voor jullie beiden knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffff

dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssss
o_-
Citeren05.03.20090 likes
hoi ron.

wat goed dat je nu lekker thuis in in je eigen omgeving bent nu goed aansterken.
en heel veel rusten dan komt alles wel goed.
en peet verzorg hem maar goed.
we zijn altijd een luisterend oor voor je.

veel sterkte allebei.

groetjes en liefs lov4uV en love4um
Citeren06.03.20090 likes
welkom thuis ron en beterschap hou rust maarrrrrrrrrrrrr ik zeg nu ff iets anders dan de anderen petraaaaaaaaaa doe jij zelf rustig aan verzorgen priema maar ook jij bent geen robot dus ik zeg petra doe kalm aan ron kan wel zachtjes lopen hor sterkte jullie bijden let op elkaar lijkt me nu beter verhaal wilma
Citeren06.03.20090 likes
Peet en Ron,

Ik wens jullie veel sterkte en Ron veel beterschap.
Echt schrikken zeg!

Groetjes Cin

Advertise here!!

Citeren06.03.20090 likes
Hee Ron en Peetje..
Goed nieuws zeg lees ik hier! Super..
rust goed uit en pas goed op jezelf.. allebei..

Komt goed!
Xx Sanne
Citeren07.03.20090 likes
ik wou jullie even laten weten dat het goed met me gaat nu ik weer thuis ben al zal nog even moeten herstellen , ik wil iedereen bedanken voor de lieve steun die peet en ik hebben gehad, ninko en binkie,ideetje, visser en vrouw, babsie en metal,wilmaa , en het kletsen.com team bedanken voor de kaarten die ik thuis en in het ziekenhuis heb mogen ontvangen , en alle mensen die me een ecard hebben gestuurd en hebben gebeld wil ik ook graag bedanken

veel liefs van ron
Citeren07.03.20090 likes
jemig ron twee flinke blauwe kijkers, knap maar snel weer op
Citeren07.03.20090 likes
jemig ron heb jij een klap gemaakt.....sorry dak niet eerder reageerde dacht dat het niet goed opgevat werd kuss kerel beterschap...
Citeren07.03.20090 likes
lieve Ron,

Het ziet er al aanzienlijk beter uit dan die eerste foto, maar neem je rust, ook jij Petra, hou jezelf goed in de gaten. Ik vind het heel fijn voor jullie dat Ron in ieder geval weer thuis is. Je geneest het beste thuis. Veel beterschap en pas goed op elkaar, dikke kuss en knuffffff

Adverteer hier