Citeren24.10.20080 likes
nee achterkant moet nog een gat.......anders kan ik ni .nou je weet wel doen ! (pff.. mis die fluitsmiley)
Advertise here!! |
Citeren24.10.20080 likes nee achterkant moet nog een gat.......anders kan ik ni .nou je weet wel doen ! (pff.. mis die fluitsmiley) |
Citeren25.10.20080 likes Huh wat kan je anders niet jeems???????????????????
Was je vrij vandaag??? Ben niet gewend van je dat je om 10.06 op kletsen zit??? Maar goed dat gat aan de achterkant heb ik gedaan voor je................zit het rokje nu wel beter???????????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.10.20080 likes jeeeeeeeeeeeeemsssssssssssss waar ben je??????????????? dikke kusss en knufffffffffffffff |
Citeren25.10.20080 likes ben hier bonn rokje passen .. waar blijf je nou dan? om die gat te maken .. mag je ter plekke er in knippen .. whahaaa |
Citeren25.10.20080 likes owwwwwwww solly jeems had het gat er al ingeknipt whaaaaaaaaaaaaaaa hahahahaha maar ik naai hem wel even dicht en dan kom ik persoonlijk langs om er eeen nieuw gat in te maken hahahahaha,heb je mijn mails nog ontvangen,ik heb er net 1 gestuurd en gisteren ook,dikke kussssssssssssss en knufffffff en welterusten ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.10.20080 likes jeeeeeeeeeeeeeeemsssssssssss,waar ben je????????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.10.20080 likes jeems? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.10.20080 likes wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jeems je bent hier geweest maar geen reactie hier,mail het me anders maar,want ik wacht op antwoord,dikke kuss en knufffff |
Citeren29.10.20080 likes hahhaaha bonn .. zo vaak kijk ik hier ni , vergeet het ook steeds ...maar waar waren we gebleven? ok waaneer kom je dan ? kan je ook gelijk je mob. nr. achter laten hahhaha.. maar wat trek jij dan aan? wil ook ergens een gat in knippen hahaha |
Citeren29.10.20080 likes whaaaaaaaaaa gekke jeems hahahahahahha,maar waar wil jij een gat in knippen dan??? Lijkt me niet zo goed ideee om dat hier neer te zetten,krijgen we praat van hahahaahha dus mail me maar ennuh dat nummer van mij ga ik al helemaal niet hier neerzetten,komt er niets meer van werken terecht.Over werken gesproken,heb vandaag een gesprekje gehad,en ze zijn erg tevreden over mij en daar ben ik heel blij mee,ik mag vrijdag een contract tekenen,dat is voor 3 maanden en dan vast contract.Ik mis je en slaap lekker en welterusten,dikke kussssssss en knufffffffffffffffff |