Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren01.11.20080 likes
jeems?????????????????????? Ik wil zo graag antwoord van je..............................maar goed ik zal niet meer zeuren,ik weet dat je eigenlijk andere dingen aan je hoofd hebt nu,sterkte en je weet het je mag me altijd mailen,dikke kusssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffff
Citeren01.11.20080 likes
ik wil me graag aanmelden bij de meisjesclub
Citeren01.11.20080 likes
wow green meen je dat???
Dan wens ik je bij deze van harte welkom bij de meisjesclub,waarschijnlijk had je al gelezen dat je wel een rokje aan ,moet,.............dus geef me even de maten door,maar ik vind het keigaaf dat je ook gezellig erbij komt,dikke kussssssssssssss en knuffffffffffffffffff
Citeren02.11.20080 likes
meer liefhebbers zijn van harte welkom,ik stel niet veel eisen alleen dat jullie rokjes aan moeten
Citeren03.11.20080 likes
als er gaten moeten worden geknipt op bepaalde plekken dan mag je bonn vragen .. ze knipt ze er wel in........

Advertise here!!

Citeren03.11.20080 likes
inderdaad jeems,daarom krijg je van mij een hele dikke kusss en knufffffffffffffffffffff..............was het gat bij jou nu goed dan??? Want op dat antwoord wacht ik eigenlijk nog steeds
Citeren03.11.20080 likes
steek je hand er maar es door heen bonn en als je wat voelt is het goed .. hahaha............
Citeren03.11.20080 likes
whaaaaaaaaa heb iets gevoeld dus dan is het goed hahahahahahahaha,dikke kussssssssssssss en knufffffffffffffffffffff
Citeren04.11.20080 likes
maar je zegt nog niet wat je voelt bonn . hahahaha
Citeren04.11.20080 likes
jah doei en dan ga ik ook niet doen,je hebt ook niet gezegt wat ik moest voelen,je zei alleen dat ik iets moest voelen en dan het dan goed was hahahahahahah,dikke kusss en knuffffffffffffffffffffff

Adverteer hier