Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren08.10.20080 likes
is goed hoor,maar ben dan wel een beetje bang dat we om 17.00 nog niet klaar zijn............................hahahahahahaha lees je mail maar effe kan je lachen whaaaaaaaaaaaaaaaaaa dikke kussssssssss en knuffffffffffff en welterusten
Citeren09.10.20080 likes
Bonderke en Sjeems,jullie kunnen elkaar ook mailen via persoonlijke berichten hier op kletsmja zo te lezen weten jullie dat wel hehehehe
Citeren09.10.20080 likes
zou wel beter zijn Babsie dit lijkt wel een jamess - bonneke topic
Citeren09.10.20080 likes
babs,dat weten we inderdaad,maar wat is het probleem eigenlijk???
Sorry zal wel aan mij liggen want ik snap het niet helemaal,en metalll jah en............................
Citeren09.10.20080 likes
nee ik ook ni bonn , maar goed hun dus wel

Advertise here!!

Citeren09.10.20080 likes
jeems welterusten en alvast een fijn weekend,dikke kusssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren09.10.20080 likes
jij ook fijn weekend bonn kusssss en knufffffffff
Citeren10.10.20080 likes
jeeeeeeeeeems ik mis je,en vindt het jammer dat ik je deze week weinig heb gesproken maar jah ik ben begonnen met werken en jij was net vrij deze week,maar ja we gaan gewoon via mail verder en hier hahahahahahah,dikke kussssssssssss en knuffffffffffffffffffffffff
Citeren11.10.20080 likes
mis jou ook bonn en maar tis ni anders en we mailen gewoon door met of zonder mooi weer ! hahaha kussssse en knufff
Citeren11.10.20080 likes
iddd jeems ................................altijd center parcs weer ahahahahahhahahahahahaha,heb al weer veel mailcontact joehoeeeeeeeeeeeeeee en het is zoooooooooo leuk

Adverteer hier