Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren04.11.20080 likes
whahhahah wou ff kijken of je er ook op hapte , maar je hoeft het ook ni te zeggen hoor .. whaahah kuss en knuffffff
Citeren04.11.20080 likes
pfieuw gelukkig jeems hahahahahaha maar je bent niet dom toch,en volgens mij kan je het wel raden whaaaaaaaaaaaaaaaaaa,dikke kusssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffff

Maar het blijft omtrent Green wel heel stil,wil je hem zeggen dat het onwijs gaaf en leuk is om in een rokje hier bij deze club te zijn hahahahahaha
Citeren04.11.20080 likes
dan meld ik me niet aan wil niet in een rok lopen mag andere geslacht doen en ik ben geen schot
Citeren04.11.20080 likes
ik wil het wel eens zien visser in een rok
Citeren04.11.20080 likes
visser dat valt me wel een beetje tegen van je,doe eens gek joh wat maakt jou het uit,..................het is zo onwijs gezellig tussen alle dames.dikke kussssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren04.11.20080 likes
kijk de reactie komt vanzelf ben ik dan niet gezellig zonder rok
Citeren04.11.20080 likes
zeker wel lieve visser,maar ik ben absoluut niet veeleisend en alles mag en kan,alleen de voorschrift is toch het dragen van een rokje,dus overweeg het nogmaals.Ajax en ik zullen er heel blij mee zijn..................maar ajax ben je zelf al lid dan??? Dikke kusss en knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Citeren05.11.20080 likes
dan zal je mij niet als lid kunnen inschrijven zeg je korte broek dan neem ik het in overweging kusssssssssss knuffffffffffffffff
Citeren05.11.20080 likes
een korte boxershort of string?? Denk er maar over na hahahah,dikke kussssssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffff
Citeren05.11.20080 likes
ik heb het niet over short of string gewoon een sportieve korte broek die je de mensen in de zomer ziet dragen

Adverteer hier