Citeren04.11.20080 likes
whahhahah wou ff kijken of je er ook op hapte , maar je hoeft het ook ni te zeggen hoor .. whaahah kuss en knuffffff
Advertise here!! |
Citeren04.11.20080 likes whahhahah wou ff kijken of je er ook op hapte , maar je hoeft het ook ni te zeggen hoor .. whaahah kuss en knuffffff |
Citeren04.11.20080 likes pfieuw gelukkig jeems hahahahahaha maar je bent niet dom toch,en volgens mij kan je het wel raden whaaaaaaaaaaaaaaaaaa,dikke kusssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffff
Maar het blijft omtrent Green wel heel stil,wil je hem zeggen dat het onwijs gaaf en leuk is om in een rokje hier bij deze club te zijn hahahahahaha |
Citeren04.11.20080 likes dan meld ik me niet aan wil niet in een rok lopen mag andere geslacht doen en ik ben geen schot ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.11.20080 likes ik wil het wel eens zien visser in een rok ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.11.20080 likes ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.11.20080 likes kijk de reactie komt vanzelf ben ik dan niet gezellig zonder rok ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.11.20080 likes zeker wel lieve visser,maar ik ben absoluut niet veeleisend en alles mag en kan,alleen de voorschrift is toch het dragen van een rokje,dus overweeg het nogmaals.Ajax en ik zullen er heel blij mee zijn..................maar ajax ben je zelf al lid dan??? Dikke kusss en knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.11.20080 likes dan zal je mij niet als lid kunnen inschrijven zeg je korte broek dan neem ik het in overweging kusssssssssss knuffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.11.20080 likes een korte boxershort of string?? Denk er maar over na hahahah,dikke kussssssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffff |
Citeren05.11.20080 likes ik heb het niet over short of string gewoon een sportieve korte broek die je de mensen in de zomer ziet dragen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |