Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren08.01.20080 likes
Hoi lieve chatters,

Om de lol er nog in te houden wil ik iets nieuws proberen en oprichten namelijk een ware meisjesclub.
Als je dit ziet zitten zou ik zeggen meld je aan,ben benieuwd, Volgens mij begrijpen vrouwen elkaar beter of zo.
Kusssss en knuffff Bonnn
Citeren08.01.20080 likes
ik zie het zitten hihihi maar als er leuke mannen zijn mogen die dan ook erbij is misschien leuker dan hihihi je weet wel.

kusssssssssss knufffffffffff lebber lik smak anniek
Citeren08.01.20080 likes
welkom anniek hahahaahahahah lol en je hebt inderdaad wel gelijk dat er ook wel mannen bij mogen,noemen we het gewoon dan de jeugdclub of hangjongerenclub hahahahahaah

kusssssssssssssssss en knuffffff lebber likkkk en smakkkkk
Citeren08.01.20080 likes
Ik kan me als geen ander inleven in het gevoelsleven van de wereld die 'vrouwen' heet.
Mag ik me aanmelden?

Groet,kus,
Henry.
Citeren08.01.20080 likes
tuurlijk Henry,ik maak voor jouw een uitzondering, harstikke leuk zelfs en bij deze welkom bij de hangjongerenclub.
Mag ik je eens vragen hoe dat komt dat jij je zo kan inleven in "onze" wereld?

kusssss en knufff Bonn

Advertise here!!

Citeren08.01.20080 likes
Ik ben zo'n man die de oneindige verscheidenheid van de objectieve vrouwenwereld probeert te begrijpen.

Groet, kus

Henry.

P..S. Voel me vereerd Bonneke hoor.
Citeren08.01.20080 likes
je mag je ook vereerd voelen ,zou ik ook zijn hahahaha

Maar zonder gekheid ik vind het geweldig dat je zoveel moeite doet om de vrouwen te begrijpen harstikke tof en dat meen ik ook.

En ik voel me eerlijk gezegd ook heel vereerd omdat je bij mijn meisjesclub wilt,kusss en knufff Bonn
Citeren08.01.20080 likes
Voelen we ons beiden vereerd Bonneke, carpe diem.
Nooit durven te dromen dat ik bij een meisjesclub mocht komen. Wie weet heb ik nog hele een bijzondere visie over echter vrouwen issues.

Groet en kus,
Henry.
Citeren08.01.20080 likes
klopklop, mag ik hier binnen? de deur stond open...
Citeren08.01.20080 likes
*rick zet zijn piep stem op*

hallo ik heet ricka ik ben een meisje van 19 jaar :D mag ik mee doen :P

groetjes Ricka
Rick

Adverteer hier