Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren12.10.20080 likes
jeeeeeeeeems werk ze en veel plezier in je rokje whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa joehoeeeeeeeeeeeeeee,dikke kussssssssss en knufffffffffffff
Citeren13.10.20080 likes
bonn >?rokje past me niet ,, is wat te klein .. oeps kusssssssss en knufffff
Citeren14.10.20080 likes
jeems waar precies was ie te klein,in het geheel of alleen aan de voorkant?????????? hahahahah daar had ik toch een extra inzet stukje gezet maar goed blijkbaar te weinig,maar heb nieuwe stof besteld en het komt eraan whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren15.10.20080 likes
jeeeeeeems,ben zo benieuwd of het rokje nu wel pastte??? Ik hoor het nog wel van je,dikke kussssssssssss en knufffff
Citeren16.10.20080 likes
jeeeeeeeeeeems???????????? Zit het rokje nu wel of niet goed,anders moet ik dit weekend weer gaan naaien ................

Advertise here!!

Citeren17.10.20080 likes
...........................
Citeren20.10.20080 likes
Jeems volgens mij is het niet bevallen of wel??? Ik wacht nog steeds op antwoord hahahahahah,dikke kusss en knufffff
Citeren20.10.20080 likes
maak er maar een gat in ... mag zelf weten waar
Citeren20.10.20080 likes
whaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahhahah dan weet ik wel waar ik het gat ga maken hahahahahhahahahah dikke kussssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren23.10.20080 likes
jeeeeeeeeeeeeeems bevalt het nu wel???????????? Wacht met spanning af,anders moet ik dit weekend weer aan de slag gaan,dikke kusss en knufffffffffffffffff

Adverteer hier