Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren06.10.20080 likes
tuurlijk jij wel jeems hahahaahahha,kijk maar eens bij de felicitaties van heliber,daar staan er zelfs 4 hahahahah,dikke kussssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren06.10.20080 likes
maar wist je dat ze onder die kilt geen string aan hebben ?oeps hahaha kussie bonn
Citeren06.10.20080 likes
ow helemaal niets dus,nou is ook goed hoor jeems hahahahahahah,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren07.10.20080 likes
wow jeems,kreeg vandaag tog iets onder ogen te zien,wowwwwwwwwwwwwwwwwww wat stond jou dat goed zeg hahahahah,dikke kusss en knuffffffffffffff
Citeren07.10.20080 likes
wat was dat dan?

Advertise here!!

Citeren07.10.20080 likes
jij in een string hahahahahah dikke kusssssssssssss en knuffffffffffffff
Citeren08.10.20080 likes
jeems klopt he hahahahahahahahahahah wow ik zwijmel er nog bij weg als ik naar die foto kijk whaaaaaaaaaaaa dikke kussssssssss en knufffffffffffff
Citeren08.10.20080 likes
och jeeeeeeee.. bonn is in de wolken. zal ik hem maar uittrekken dan , slaap je helemaal ni meer ..whahahahhaaaaaaaa...
Citeren08.10.20080 likes
is het zo erg dan als je je string uittrekt.....................whaaaaaaaaaaaaaaa hahahahah dikke kusssss en knuffffffffffffff en welterusten lieve jeems,ik ga zo lekker slapen,drukke dagen nog voor de boeg,en misschien spreek ik je morgenochtend nog op scrolll,probeer er tegen 9.00-9.15 te zijn,heb alleen geen ideee hoelaat ik foon krijg,want als ik foon krijg moet ik direct weg,omdat er dan iemand op me wacht met wie ik meeloop
Citeren08.10.20080 likes
zal ik met je mee lopen?kussieee

Adverteer hier