Citeren26.09.20060 likes
Heyyy Luca,sterkte met je moeder meid!!! Hou je taai 
En lekker uitblazen in dit laantje......kus Suus

En lekker uitblazen in dit laantje......kus Suus
Advertise here!! |
Citeren26.09.20060 likes Heyyy Luca,sterkte met je moeder meid!!! Hou je taai ![]() En lekker uitblazen in dit laantje......kus Suus |
Citeren26.09.20060 likes dank je suus xxx
oo gaat nu regenen, dus ff onder een mooie boom staan hihi ruikt wel lekker die regen jummieeeeee ![]() |
Citeren26.09.20060 likes hey mram zet fransje er ff weer op gaan we hier met elkaar ff inhaken en eindigen dan met een polonaisse hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() |
Citeren28.09.20060 likes In een lange laan met bomen,
liep ik wat te dromen. Over vlinders in de lucht, en een zwerver op de vlucht... Ik vlucht ook voor alles om me heen, mijn angst, verdriet en pijn... ik ben alleen... Ik zie een steentje op de grond, ik schop ertegen, als of ik dat zo eerlijk vond. T` steentje kon er niets aan doen, het ligt nu verder door me schoen... Mijn tranen druppelen op die laan en ik weet het.. ik heb nog een lange weg te gaan, Want het bankje stond helemaal vooraan... Groetjes van...Subwoofer ![]() |
Citeren28.09.20060 likes ik loop door t laantje en zie daar subwoofer gaat f naast staan en leg arm om je heen . Hou je f vast misschien helpt t
knufffffffff ![]() |
Advertise here!! |
Citeren28.09.20060 likes ohhhhhhhh wat leuk we hebben een dichter in het laantje . sub wil meer van dat ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.09.20060 likes goedemiddag laantje.
loop gezellig ff alle paden af, ik heb mijn pup meegenomen . tof beest hoor alleen hij draagt al een muilkorf, hij is niet alyijd even vriendelijk, maarja zal vast wel goed komen. morgen kom ik nog even langs en dan ga ik er ff een weekend tussen uit, lekker hoor ff niks . maar zal het hier wel missen , al is het maar voor een paar dagen. |
Citeren28.09.20060 likes mij ga je toch ook missen he roos ![]() ![]() maar geniet lekker xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx dus laantje kom nu wel wat meer bij je zitten hoor dit weekend ![]() |
Citeren28.09.20060 likes pfffffffff wat een week zeg ff bij komen hier laantje ja ben deze week geen avond thuis geweest morgen weer een verjaardag en zaterdag tess hier te logeren word dus geen weekendje zeist ![]() ![]() laan jij ook kussssss en tot......... xxx peetje |
Citeren29.09.20060 likes Hoi Laantje......
De herfst is begonnen in het land De bladeren vallen steeds meer van de bomen Lekker wandelen in het Laantje, hand in hand Dan kun je lekker even rustig bijkomen Eigenlijk zouden we dat gaan doen vandaag Maar het kwam er niet van deze keer Maar lekker in huis hangen doe ik ook wel graag Dat is anders ontspannen weer Wens iedereen een fijne weekend toe Doe lekker wat jij leuk vind op deze dag Dan wordt je ook niet zo moe En weetje, dat je lekker niets moet en wel mag ! Groetjes van...Subwoofer ![]() |