Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren23.09.20060 likes
Succes Peetje en fijne avond, niet nerveus zijn hoor, het is ook maar een mens

Ga nog eventjes op een bankje zitten hier in het donker, heerlijk die koele herfstavonden, pak even een croissantje erbij wat ik heb meegenomen...en geniet nu, denk aan de tijd die gaat komen, de chatuitjes, het VDL feest met Gaby, de optredens die ik ga meemaken...
Ik zie er enorm naar uit naar al die feestelijke bijeenkomsten
Pak nog eventjes een pafke, en geef Shir een dikke "goodnight kiss" die op een bankje naast mij zit en keer weer huiswaarts...

Slaap wel alle en tot morgenvroeg, en Shir, morgenvroeg om 09.00u ben ik er, ECHT!!!!!!

Kisses Jaco
Citeren24.09.20060 likes
goedenacht laantje
pff wat ist al donker, ik ben net thuis van een verjaardag, maar wilde nog even de dag aan mij voorbij laten gaan.
vanmiddag bij de voetbal was gezellie samen met luca en kleine bram ,kijken bij het team waar kevin in me speel.
jemig wat hebben we verschrikkelijk gelachen.
ben een poos trug nog bang geweest dat ik nooit meer zou kunnen lachen.
maar een mens kan veel hebben.
nu ga ik even douche , en dan lekker naar mijn mandje.
truste laantje tot morgen
Citeren24.09.20060 likes
Goedemorgen laantje, ik ben er weer, zoals beloofd aan Shir gisterenavond hahaha

Jaco xxx
Citeren24.09.20060 likes
was je uit je bed gerold jaco ????

zit hier ff lekker in de opkomende zon. die doet ze best om door de wolken te breken , dan die vochtige lucht die er nog hang heerlijk. tis nog lekker rustig ondanks dat het al half 11 is

ga straks lekker stadje in nieuw mobieltje kopen
spreek je later wel weer laan
Citeren24.09.20060 likes
mmmmmmmmmmmmmmh laan, hier is ze weer.....

Lekker zittend op t kussentje wat neergelegd is door tim....

voel me wel een beetje moe, was t weekeind niet vroeger om uit te rusten? pfffffffff das tegenwoordig wel anders, bij mij althans. Ben zo vreselijk moe, meer dan zooooo vreselijk moe.

Word er verdrietig van, ik ga maar weer laan.... Groet aan tim en bedank m voor mn kussentje

Advertise here!!

Citeren24.09.20060 likes
hey jaco en luca bedankt voor jullie lieve reacties maar was nerveus om niks heb een superweekend gehad we gaan snel weer eens afspreken zo snel ff peukie doen laantje zoon is chinees aan het halen oeps ik word geroepen etennnnnnnnn nou laan kus en tot snel weer doegieeeee xxx peetje
Citeren24.09.20060 likes
mag ik je feliciteren peet
Citeren24.09.20060 likes
peetje zou je gaarne je peuken niet meer zo op de laan willen gooien maar gewoon in je broekzak willen meenemen?
gaarne!
Citeren24.09.20060 likes
haha espasa nog ff wachten he heben elkaar nu 2 dagen gezien was echt super maar ff kalm aan he ben al vaker op mijn bek gegaan en tim sorry zal ze gelijk ff opruimen xxx peetje
Citeren24.09.20060 likes
hey laantje , ja gister heerlijk en smakelijk gelachen met roos,
en vandaag ja ff bij mn vader geweest op begraafplaats. ff tuintje netjes gemaakt hihi.
en genoten van t weer....................en mn kids en mn vent

Adverteer hier