Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren01.10.20060 likes
zo laan kom ff bij je zitten ff nagenieten heb weer een heerlijke avond gehad dankzei mijn eigen stanley echt hy is zo lief voor mij he ben echt bang dat ik droom en wakker ga worden tjee zou ik toch de ware eindelijk hebben gevonden ja laan ben nog wel voorzichtig hoor ben al vaker op de koffie gekomen maar goed de tyd zal het leren zou peetje dan echt eens gelukkig worden had vandaag ff weer een rot dag he dipje is erweer ff maar komt weer goed laan blijf er voor vechten he niemand of wat dan ook krygt mij eronder ja en zoon heeft huisje nu echt helemaal klaar dus het vertrek komt nu wel erg dichtbij,maar goed nog ff genieten op het laatse bankje peukie erbij en ff mijn tranen laten drogen mogen niemand zien he hahaha nou laan ik duik mijn bedje in hoop nog ff te kunnen slapen dikke kus laan en tot snel weer hopelijk ben ik dan wat vrolijker doegie laantje xxx peetje
Citeren01.10.20060 likes
HEEY LAANTJE...
ppfff..lastige zondag...kerkklokken die me wakker schudden...het gerommel van de buren die aan het verhuizen zijn...spelende kinderen op het plein...de zon die me verblind bij het ophalen van de rolluiken...
weer een zondag....
ik zet de koffiezet aan...loop de badkamer in, plens een handje koud water in mn gezicht om wakker te worden...
na het aankleden laat ik mn media player spelen van mn laptop...
steek een sigaret aan...en denk bij mezelf....weer een zondag....
weer een zondag..alleen...met die oorverdovende stilte om me heen...
weer een zondag....
ppffff....was het maar terug vrijdag...
Citeren01.10.20060 likes
dank je feye voor je mooie woorden

hee laan was ik weer ff . ben een beetje moe eigen schuld weinig geslapen. maar denk ga nog ff leker bij je kijken.

loop rustig door het laantje kijk een beetje rond. zie een brief hangen op het prieeltje. ohhhhh gaaf zeg weer gedicht van pro.
zo tis toch best wel fris. kan helaas geen plaats nemen op een bankej want alle bankjes zijn nat.

ga lekker in het prieeltje zitten.

zo wat een rust hier. ik schrik op van het open gaan van de deur
heb hem niet goed dicht gedaan blijkbaar.

ben erg blij dat je hier gewoon kan lopen zonder angst. ben blij dat je zo lekker jezelf hier kan zijn.
hier in het laantje hoef je n eit mee te doen met de harde maatschappy. niet mee rennen in de wedstrijd. hier kan je gewoon rustig zitten en meijmeren over hoe het was en hou je wilt dat het word.

laan je bent een goeie gespreks partner je luister sonder me in de rede te vallen hahhahahah

maar ga weer mag zo inloggen als modje . zal wel zwaar worden ben erg moe . maar als er leuke mensen binnen zijn dan is het zo weer 12 uur hahhahahha

doei laan kusssssssss en spreek je wel weer
Citeren01.10.20060 likes
ha laan
ik ben weer thuis , heb het onwijs gaaf gehad, maar ben nu zoooooooooooooooooooo moe.
zo mooi om door die bergen te rijden daar krijg je maar geen genoeg van.
ik heb wel auw billen, het valt ook niet mee zo'n 1300 kilometer op zo'n klein zadeltje te zitten
maar het was de moeite waard, ben nu weer fijn thuis bij de kids en dat is ook weer fijn.
ik ga nu naar mijn mandjuh .
truste laan tot morgen
Citeren01.10.20060 likes
droom teder iedereen, en eentje in het bijzonder...... HVJ

Jacootje XXX

Advertise here!!

Citeren01.10.20060 likes
Wens jou al je geluk, met je eigen Stanley, Peet....Hoop dat het deze keer wel werkt...

...
Citeren02.10.20060 likes
hey laantje...
we zijn nu zondag nacht 12u50....ik kan nog niet slapen.....
kom hier nog ff rond zien...
ik hoor mn media player spelen...elton john..candle in the wind...
ppfff...geen zin mn bed op te zoeken..dr wacht toch niemand op me..
mn tv speelt ook nog..maar die heb ik op stil gezet..zodat ik enkel maar bewegingen zie...want dat is de enige beweging die ik ervaar in dit grote huis..
mn media player verspringt van liedje en zo komen we op pink floyd...wish you where here....
mja...ik heb het op niemand bijzonders...maar zou leuker zijn geweest mocht er iemand zijn....
naar mate ik naar dit liedje luister hoe meliger ik mebegin te voelen..dan maar ff switchen...komen we op airosmith...amazing....echt een lekker liedje waar ik mezelf in kan vinden....(tekst staak trouwens op liedjes teksten forum)....
ik begin ff mee te zingen ....oooowwww it's amaaaaaazing.....jahhh idd....het is wonderbaarlijk....
vandaag naar mn ex een sms gestuurd met de vraag hoe het met mn zoontje is(quinten)....geen antwoord terug gekregen(zoals gewoonlijks)....
ik ben geen bleiter maar telkens ik hier kom zit ik met tranen in de ogen te typen....kzou willen blijven typen...zonder stoppen....
mn gevoelens neer zetten en zeggen wat er in me omgaat...maar helaas...op dat vlak ben ik geen kei....
eergisteren op chat kwam er iemand in mn p....die persoon sprak me spontaan aan en wist me te vertellen hoe ik in elkaar steek...
wist me te vertellen hoe ik me voel...wist me te vertellen wat ik namelijk al lang kwijt wilde....
nu verspringt mn media player terug en komen we op de gogo dolls...iris....dit liedje heb ik al grijs gedraaid....hetgeen die zanger telkens herhaald i'' just want you to know who i am''...das hetgeen ik mn zoon wil vertellen...en de lieve mensen die ik hier op klets heb leren kennen.....
sommigen zullen het begrijpen...sommigen ook weer niet...
je hebt mensen die je graag zien en mensen die op je smikkel niet kunnen kijken....
mensen die je begrijpen...en mensen die je niet begrijpen...
ppffff...nu verspringt mn player op pink floyd....shine on you crazy diamond....
kga het hier bij laten en die koude en eenzame nacht te gemoed...
slaapwel....kus en hand....
PRO
Citeren02.10.20060 likes
erg lief vanje jaco dikke kusssssssssssssssssss van mij
Citeren02.10.20060 likes
hey lieve laantje,

ik weet het, weer lang veel te lang geleden dat ik geweest ben....
zou eigenlijk eens moeten binnewippen op de site zelf, maar daar ben ik nog niet aan toe.....
het gaat niet goed met me....
de scheiding gaat niet zoals het moet, moeten vrijdag weer voorkomen en ik ben bang dat er weer iets misgaat en dat kan ik niet meer aan...
gelukkig heb ik mijn ventje nog die me door dik en dun steunt, maar lieve laantje, ik kan hem toch niet altijd lastigvallen met mijn problemen en mijn emoties?
want de laatste tijd doe ik niets anders dan huilen, huilen en huilen....echt gek want zo ben ik totoaal niet...
maar ik kan gewoonweg niet meer ben op, leeg,.....

gelukkig kan ik hier bij jou lieve laantje even tot rust komen, die heerlijke stilte en lekker wandelen tussen al die prachtige herfstkleuren... doet een mens toch goed
en ondertussen een peukkie erbij, rook veel te veel dan goed voor me is, maar ach, ooit stop ik weer.....
heb ik mezelf beloofd als de scheiding achter de rug is stop ik weer....

maar laantje, het is tijd om weer naar huis te gaan, kids moeten zo in bad en dan in bed.... je kent het ondertussen wel he lieve laantje....

als je shir ziet, geef haar een smakkerd van me en zeg haar dat ik haar mis hoor !!!!
en al de rest, doe ze ook maar de groeten, mram en snuffel en visser en tess en dodo en jaco en wonder en luca en al wie ik nog vergeet: jullie zijn toppie !!!!!!

dikke kusssss mama xxxxxxxxxxxxxxx
Citeren02.10.20060 likes
heeee mama ook weer hier gezellig jammer dat het nog niet goed met je gaat. maar je weet je mag altijd ff het laantje binnen wippen op je hartje te luchten .

zou het leuk vinden om je weer eens te zien mama. we hebben binnen kort weer een uitje

hoop spoedig dat je weer met ons mee kan draaien. en dat je leven weer lekker loopt

::knuffel ::aai

Adverteer hier