|
|
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hey laantje ben ik weer even heb ff het forum door gelezen kom ff een peukie bij je doen tis stil op msn mijn moppie is een paar dagen met zijn kids weg maar morgenavond is tie weer thuis dus kan ik maar beter mijn peuk uitmaken en mijn bedje induiken zal morgen weer mooi laat worden hier , nou laan dikke kus en tot snel weer xxx peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey lief laantje ik was er weer ff.
had gisteravond een bruiloft, was erg gezellig heerlijk gedanst, lekker gek gedaan. Maar zijn ze gewend hoor hahahah.
En is mooi bij je laantje, herfskleuren , Prachtig
|
goede morgen laantje op deze zonnige morgen
je kan merken dat de herfts al weer aardig zijn intreden heeft gedaan overal liggen blaadjes en de bomen daar kan je al aardig door heen kijken. ondanks dat de herfst veel regen en wind met zich mee brengt hou ik wel van de herfst. zou niet willen dat het het hele jaar zomer is. moet je kijken naar al die mooie kleuren. tis alleen jammer dat we daar te weinig van genieten. het leven is te gehaast. we moeten te veel. en waarom eigenlijk.?? om het beter te krijgen dan de buren.
nou de buren kunnen we gestolen worden. weetje laan ik zit met inkomen een beetje onderaan de maatschappelijke ladder en dat bevalt me prima. soms is het wel eens lastig vooral als er onverwacht dingen gebeuren. maar het voordeel er van is dat je je veel bewuster bent van wat je hebt. en dat probeer ik me meiden ook bij te brengen. en ik moet zeggen lukt me aardig tot nu toe.
als xena iets wil hebben dan vraagt ze mam wat kost dat en hoeveel broden kan je daar voor kopen. vind er niks mis mee dat kinderen niet alles krijgen wat ze willen .
maar laan ga weer verder ,. begin een sentimentele tuttebol te worden hahahhah
spreek je later wel weer laantje kusssssssssss |
PRO Undefined 204 berichten ik weet enkel dit....
liefde is niet te koop...
liefde gaat door de maag...
liefde is geven en nemen...
liefde is delen...
liefde is elkaar vertrouwen...
liefde is elkaar begrijpen...
liefde is luisteren naar elkaar...
liefde is er gewoon zijn...
liefde is onvoorwaardelijk...
liefde gaat verder dan alleen de buiten kant..
liefde is geloven in elkaar...
***voel je je geroepen..meld je aan ...lol***
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Dacht dat je al verliefd was. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nanc jij je aangemeld hihihi????  is wel mooi oor pro
|
feye Undefined 360 berichten mooi omschreven mram....maar je voelt het vast niet zo dat je onderaan die ladder staat.....of ehmm last van hoogte-vrees ??
vind je een lieve spontane meid...je hebt eigenschappen waarmee zelfs de ladder niet hoog genoeg reikt he.
en geluk, lol, en gezondheid zijn niet te koop, gelukkig maar he
kusss feye |
feye Undefined 360 berichten oeps enne zit wel in goeie forum he  ben heeeel verliefd dus hop hier ff langs
kusss feye |
Anonymous Undefined 65739 berichten Zo, ben ik weer eventjes....heerlijk in het donker op een bankje zitten.
(Kreeg een uurtje geleden weer een behoorlijke heftige terugslag, en dat was ook de reden waarom ik gelijk van de site ben weggegaan, sorry mensjes, nu weten jullie waarom ik, zonder doei te zeggen, weg was...)
Steek even een peuk aan, en geniet van de zoete geuren die mij deze herfstavond brengen....hmmmmmmmm....heerlijk....ik zie in de verte Shir zitten, samen met Wonder.
Ik besluit erop af te lopen en we groeten elkaar, het past net, met z'n drietjes op het bankje, en samen keuvelen we wat over ditjes en datjes.
Mram zie ik ook aan komen lopen en ze gaat op de grond zitten voor ons (omringd door theelichtjes zien we elkanders gezichten) en samen met Shir en Wonder hebben we een hele gezellige tijd voordat ik besluit weer eventjes terug te gaan naar de chat...
Kisses Jacootje xxx |
PRO Undefined 204 berichten When the day is long and the night, the night is yours alone,
when you're sure you've had enough of this life, well hang on.
Don't let yourself go, everybody cries and everybody hurts sometimes.
Sometimes everything is wrong. Now it's time to sing along.
When your day is night alone, (hold on, hold on)
if you feel like letting go, (hold on)
when you think you've had too much of this life, well hang on.
Everybody hurts.
Take comfort in your friends.
Everybody hurts. Don't throw your hand. Oh, no. Don't throw your hand.
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone
If you're on your own in this life, the days and nights are long,
when you think you've had too much of this life to hang on.
Well, everybody hurts sometimes,
everybody cries. And everybody hurts sometimes.
And everybody hurts sometimes. So, hold on, hold on.
Hold on, hold on. Hold on, hold on. Hold on, hold on. (repeat & fade)
(Everybody hurts. You are not alone.) |
|