Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren04.09.20060 likes
haha snuf en de vogels flootn zoooooooooo mooi xxx peetje
Citeren04.09.20060 likes
hahahaha james, tja die wietplanten was ik ook al aan t zoeken....

Is r nog een bankje vrij Anders duik ik wel gelijk met timmy de bossen in
Citeren04.09.20060 likes
ja net als laatst he moep, toen zaten we saampjes onder de amandelboompjes met heerlijke champagne
Citeren05.09.20060 likes
hmm dit laantje weer in zicht ? leuk
kies ik bankje 4 uit dit keer en ga daar met ..... lekker gezellie zitten ahahaah geniete van de stilte enz dat deden we zovaak dus ja ... wat zie ik daar ? jahoor t is nieuwschierige mram weer achter een boom pfff die ziet ook echt alles he ??
Citeren05.09.20060 likes
verliefd laantje, sjonge weet je wie we gaan missen hier op t laantje onze visser.
visser stopt even , even meer met zn hobby bezig houden.
een ding we zullen m missen hoor, zijn opbeurende praat als roos en ik t moeilijk hebben met niet roken, zn humor.
maar ja we wachten gewoon tot visser weer terug op t bamkie komt zitten
dag lieve visser........

Advertise here!!

Citeren05.09.20060 likes
visser weg
ow maar dan reserveer ik gewoon bankie 7 om zo af en toe is ff met visser te kunnen babbelen.
Citeren05.09.20060 likes
bankje 9 is vanaf nu gereserveerd voor henriette en tim, zij zijn uitgeroepen tot het meest verliefde stel van kletsen.com en omstreken ..
ik heb fakkeltjes neergezet voor savonds bij het maanlicht, een lekkere picknickmand met lekkere hapjes, ik heb ook een extra trui meegenomen voor mijn moEp ... ...
mmmh, samen luisteren we naar een concert van krekels, kijken we samen naar de bergen, kijken we naar de mooie sterrenhemel en kussen we elkaar zo nu en dan ....
zo heerlijk om verliefd te zijn
Citeren05.09.20060 likes
ehm tim ik vindt je best aardig hoor, maar zou je niet een paar van die fakkels weg kunnen laten, lijkt wel tl verlichting bij jou
Citeren05.09.20060 likes
je moet ook niet zo kijken met een verrekijker roosje, want bankje 9 staat nog altijd 763 meter af van bankje 8, het zijn maar 3 fakkeltjes en is meer om de muggen we te jagen
Citeren05.09.20060 likes
nou eeee tim jij wil wel heel veel he
een bankie voor jezelf
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Adverteer hier