Citeren18.05.20060 likes

Advertise here!! |
Citeren18.05.20060 likes ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.05.20060 likes Heyyy wat leuk zeg !!! Boer heeft het laantje ook ontdekt ....gezellig hoor ...
En wat vind je hier van het laantje boer ??? Psssttttt wat zeg je ?? ![]() Hihihihi ....ja hier kunnen we die zoencursus ook wel houden, maar dan zien dat er geen foto getrokken wordt he ![]() Maar nu gaat mama haar varkentjes wakker maken of anders is het te laat he ... Tot vanavond of anders heel misschien rond een uurtje of half vier ....Kom je dan naar hier boer ? hahahaha dikke kusss mama xxxxx oh ja , ik zie dat sambal ook weer vroeg van de partij is ....maar das gezellig, zal es vlug gaan kijken in het cafeetje se |
Citeren18.05.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren18.05.20060 likes whahaha ![]() gaat lekker hier he ....gezellig tovh ? ![]() dikke kusss mama xxxx |
Citeren18.05.20060 likes ja mama ik zie nu zoveel mensen langs komen eeeee ik zie steets een blonde en iemand met krullen weet niet wie dat zijnn maar stond in eens achter mijn boom zijn dat de mensen met die cam ![]() |
Advertise here!! |
Citeren18.05.20060 likes ![]() |
Citeren18.05.20060 likes huhhhhh.............. ![]() Ik heb krullen en een cam......... ![]() Zou ik................;) ???????????????????? |
Citeren18.05.20060 likes is wel leuk hier mama ,maar die zoencursus maken we wel een niewe site open hahahahaha, en zie nu ook dat het bertha niet is op ,die heeft namelijk *dread-locks*;) |
Citeren18.05.20060 likes zo laantje ff vrije tijd nu ,ja een paar minuutjes maar hoor ,ik mag zo weer modje zijn, lekker rustig nu hier laantje ,ps laantje ik had al lang gezien dat boer jou had gevonden, maar boer hield zich de eerste dagen stil ,je bent mijn laantje, ook al vertel ik niet elke dag iets tegen, je daarom hou ik je wel in de gaten hoor laantje ,je weet dat ik hier elke dag ff door heen loopt he kijken of ze zich hier ook overal aan houden laantje maar toch gaat het nog goed hier ![]() groetjes shirley |
Citeren18.05.20060 likes shir ,mag ik meeroken ? ![]() |