Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren02.10.20050 likes
nog ff hoor voor dat ik nar bed gaat wel erg rustig nu heerlijk ik volg cats advies op en ga een bij het 5de bankje zitten maar blijf niet te lang hoor tis morgen wel zondag maar ik ben alweer zo laat he pffffffff ff sigtje roken hier en dan lekker naar bed weltrusten allemaal en tot morgen weer :doei: groetjes shirley
Citeren02.10.20050 likes
is dit wat dan
zie ik ineens mn oude maatje hier lopen
Citeren03.10.20050 likes
haaaaaaaaaa ff door dit heerlijke laantje lopen.
zag gisteren de lichtjes een beetje dubbel, maar het was oh zo romantisch om hier met mijn lief doorheen te wandelen.
groetjes cats
Citeren03.10.20050 likes
je hebt het weer te pakken het ketzie!!!

goe hoor!

gr tim
Citeren04.10.20050 likes
Zo nog ff door het laantje lopen, heerlijk na een dag werken.....Huh??? ik ruik....ik ruik....ik ruik POEP!!!!!!! Nee he?????
Nou, ik ga maar ff op het bankje zitten en peuter met een stokje de poep tussen het profiel van mijn linkerschoen vandaan....Bah, ik vind poep niet lief!!!!!
Maar goed, he, ff tot rust komen, heerlijk die herfst, prachtige kleuren, en de geur van rottende bladeren is heerlijk. Het is werkelijk een betoverende en magische dag!!
Ik kijk eens om me heen en zie maar weinig mensen, links van me zit Shirley, en rechts van me zit Cats4ever, beiden te genieten van de streling van de avondzon.
Ik besluit om maar eens een stokbroodje te pakken, met Brie en open mijn picknick mandje.
Ik pak het kleed eruit, de wijn, Brie, wat theelichtjes (is altijd gezellig) en de stokbroden, en vraag aan Shir en Cats of ze er gezellig bij willen komen zitten, wat ze ook doen. Hee, nog meer gegadigden!!!! Gezellie, daar zijn Tim, Eagel, Nootje, Kirsten, Ace, Snoezie en Angelz en Rinse zie ik ook verschijnen. Oei, het kleed wordt een beetje te krap, door al die mensjes, maar niet getreurd, op het gras is nog plek genoeg....
Naarmate de tijd vordert wordt het gezelliger en gezelliger, en de nacht kondigt zich aan. Hey, daar is ook The moon, hoog in de lucht schijnt hij op ons neder, en we begroeten hem van harte.
Langzamerhand wordt het tijd om ons weer op de site te gaan vervoegen, en we besluiten dat ook te doen. We groeten elkaar en gaan ieder ons eigen weg....

Terwijl ik mijn kraag omhoog doe, en mijn jas dicht, denk ik bij mezelf met enige weemoed:"Waarom kan dit helaas geen werkelijkheid zijn?...."

Jaco

Advertise here!!

Citeren04.10.20050 likes
En waar was ik in je verhaal Jaco?

*snif*
Citeren04.10.20050 likes
ff door dit heerlijke steegje. zit nu alleen op een bankje, maar hoop hier gauw weer met ons tweetjes te zitten.
who knows it.
groetjes cats
Citeren04.10.20050 likes
ff controle voor het slapen gaan of de poort op slot is. Oke goed gedaan
lieve mensen uit het laantje ga zo door !
complimenten van cats
Citeren04.10.20050 likes
trusten allemaal en een fijne dag morgen. ons cats
Citeren05.10.20050 likes
Sorry, Ewokje je was er ook bij hoor, ik had je alleen niet vermeld, sorry daarvoor.....(ik kon moeilijk iedereen opschrijven, maar je was er zeker bij, dat beloof ik je)

Kus, Jacootje, slaap fijn

Adverteer hier