Zo nog ff door het laantje lopen, heerlijk na een dag werken.....Huh??? ik ruik....ik ruik....ik ruik POEP!!!!!!! Nee he?????
Nou, ik ga maar ff op het bankje zitten en peuter met een stokje de poep tussen het profiel van mijn linkerschoen vandaan....Bah, ik vind poep niet lief!!!!!
Maar goed, he, ff tot rust komen, heerlijk die herfst, prachtige kleuren, en de geur van rottende bladeren is heerlijk. Het is werkelijk een betoverende en magische dag!!
Ik kijk eens om me heen en zie maar weinig mensen, links van me zit Shirley, en rechts van me zit Cats4ever, beiden te genieten van de streling van de avondzon.
Ik besluit om maar eens een stokbroodje te pakken, met Brie en open mijn picknick mandje.
Ik pak het kleed eruit, de wijn, Brie, wat theelichtjes (is altijd gezellig) en de stokbroden, en vraag aan Shir en Cats of ze er gezellig bij willen komen zitten, wat ze ook doen. Hee, nog meer gegadigden!!!! Gezellie, daar zijn Tim, Eagel, Nootje, Kirsten, Ace, Snoezie en Angelz en Rinse zie ik ook verschijnen. Oei, het kleed wordt een beetje te krap, door al die mensjes, maar niet getreurd, op het gras is nog plek genoeg....
Naarmate de tijd vordert wordt het gezelliger en gezelliger, en de nacht kondigt zich aan. Hey, daar is ook The moon, hoog in de lucht schijnt hij op ons neder, en we begroeten hem van harte.
Langzamerhand wordt het tijd om ons weer op de site te gaan vervoegen, en we besluiten dat ook te doen. We groeten elkaar en gaan ieder ons eigen weg....
Terwijl ik mijn kraag omhoog doe, en mijn jas dicht, denk ik bij mezelf met enige weemoed:"Waarom kan dit helaas geen werkelijkheid zijn?...."
Jaco