Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren30.09.20050 likes
Ik zou dan bankje 16 willen hebben. Mag ik der dan ook een kartonnen doos bij zetten zodat ik s'nachts lekker kan slapen. Ik zit dan lekker in mijn eentje in mijn kartonnen doosjes en bankje!!!!! Maar mensen pas wel op met de kaarsjes want ik wil mijn huis (karton) wel langer hebben dan vandaag!!!!
Citeren30.09.20050 likes
iedereen heeft er een sleutel van nootje. als je maar afsluit als je er als laatste uitgaat, dan is het verder okidoki.
groet cats
Citeren30.09.20050 likes
pittemans dat mag wel als de doos maar niet te groot is anders val ik er over snachts en als je er dan in gaat slapen dan wel graag met doos op het bankje en voor het slapen gaan graag kaarsjes uit bvbd groetjes shirley

ps ik sluit nu het hekje weer af hoor cats
Citeren30.09.20050 likes
nootje nootje, iedereen heeft een sleutel, belangrijk is bij het verlaten het poortje te sluiten, zodat dit geen hondenuitlaatplaats gaat worden.
moet er niet aan denken in die drollen te trappen in zo'n mooi laantje

catsie
Citeren01.10.20050 likes
pot voor drie dubbeltjes, gelukkig ben ik hier nog zo laat.
willen jullie nu wel het poortje sluiten, trap al in een drol.
getver.........
groetjes van cats

Advertise here!!

Citeren01.10.20050 likes
wel nu heb ik........................................
zo gezegd poort op slot.
gelukkig kom ik nog steeds ff controleren. en o jee ik iemand betrap, die de poort openlaat..
cats
Citeren01.10.20050 likes
cats mijn sleutel pas niet meer hoe kan dat ?
Citeren01.10.20050 likes
toch nog ff wandelen hier voor dat ik weer terug gaat naar kletsen , en wat zie ik tot mijn verbazing nootje loopt daar ook in de verte
lieve nootje ik ga nu naar kletsen toe sluit jij zo het hek af mijn sleutel doet het niet meer
groetjes shirley
Citeren01.10.20050 likes
ja shir, sluit wel af, heyyyyyyyy mijne past ook nie meer ?????
catsssssssssssssssssssssss............ me droom valt in duigen .......
maak effe da poortje ?????

nootje.............
Citeren01.10.20050 likes
is wel een gezelig boel hier zo als ik dat zo maar lees .maar hoe kom ik nou aan zo sleutel als ik vragen mag

groetjes yacine

Adverteer hier