|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik zou dan bankje 16 willen hebben. Mag ik der dan ook een kartonnen doos bij zetten zodat ik s'nachts lekker kan slapen. Ik zit dan lekker in mijn eentje in mijn kartonnen doosjes en bankje!!!!! Maar mensen pas wel op met de kaarsjes want ik wil mijn huis (karton) wel langer hebben dan vandaag!!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten iedereen heeft er een sleutel van nootje. als je maar afsluit als je er als laatste uitgaat, dan is het verder okidoki.
groet cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten pittemans dat mag wel als de doos maar niet te groot is anders val ik er over snachts en als je er dan in gaat slapen dan wel graag met doos op het bankje en voor het slapen gaan graag kaarsjes uit bvbd groetjes shirley
ps ik sluit nu het hekje weer af hoor cats
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nootje nootje, iedereen heeft een sleutel, belangrijk is bij het verlaten het poortje te sluiten, zodat dit geen hondenuitlaatplaats gaat worden.
moet er niet aan denken in die drollen te trappen in zo'n mooi laantje
catsie |
Anonymous Undefined 65739 berichten pot voor drie dubbeltjes, gelukkig ben ik hier nog zo laat.
willen jullie nu wel het poortje sluiten, trap al in een drol.
getver.........
groetjes van cats |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wel nu heb ik........................................
zo gezegd poort op slot.
gelukkig kom ik nog steeds ff controleren. en o jee ik iemand betrap, die de poort openlaat..
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten cats mijn sleutel pas niet meer hoe kan dat ? |
Anonymous Undefined 65739 berichten toch nog ff wandelen hier voor dat ik weer terug gaat naar kletsen , en wat zie ik tot mijn verbazing nootje loopt daar ook in de verte  lieve nootje ik ga nu naar kletsen toe sluit jij zo het hek af mijn sleutel doet het niet meer
groetjes shirley |
vrolijke noot Undefined 319 berichten ja shir, sluit wel af, heyyyyyyyy mijne past ook nie meer ?????
catsssssssssssssssssssssss............ me droom valt in duigen .......
maak effe da poortje ?????
nootje............. |
yacine71 Undefined 2 berichten is wel een gezelig boel hier zo als ik dat zo maar lees .maar hoe kom ik nou aan zo sleutel als ik vragen mag
groetjes yacine |
|