Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren27.09.20050 likes
nou ik dan toch ook nog door het laantje voor het slapen gaan want ja ik ben het met cats eens zo heerlijk rustig en liefde vol zeker in de nacht cats ik ben hier nu helemaal alleen ik zag nog in de verte een schim en dacht heee maar ik was te laat die schim is weg dus ik ook maar bij deze
Citeren28.09.20050 likes
heerlijk hier, ff voor het slapen gaan. Zo kan ik weer met een gerust hart gaan slapen, al die verliefden op de bankjes.
hoop er weer snel bij te zitten, met mijn lief.
kusjes cats
Citeren29.09.20050 likes
heerluk hier in de ogtend whahahaha! a;leen wel beetje rustig sow selfs ace is ernie... jah dan gaak owk maar weer ff weg he hahaha!
soentjuhzzz kirsten!
Citeren29.09.20050 likes
zoooo ff voor het chatten nog een wandelingetje maken , het is wel heel stil nu ik zie alleen dnre in de verte lopen
Citeren29.09.20050 likes
hier ben ik weer ff na het kletsen, kan dit mooie laantje niet overslaan.
wat een liefde allemaal, en wat een rust. Heerlijk.
ik zie jullie morgen allemaal weer
catsie

Advertise here!!

Citeren30.09.20050 likes
ik ook nog ff voor het slapen gaan cats ik denk dat ik maar eens een ander bankje op moet gaan zoeken volgens mij kom ik op de derde alleen maar de verkeerde tegen weltrusten en tot morgen weer
Citeren30.09.20050 likes
hey shir, ik ben nog even hier geweest, wil je wel als laatste het poortje sluiten. ik heb het vandaag nog even dicht gedaan.
het was ontzettend rustig hier.
en denk eraan wie er het laatste naar buiten gaat, poortje dicht maken.
cats
Citeren30.09.20050 likes
kom goed cats ik was op zoek naar een nieuw plekje ik denk dat je me net gemist heb nu moest ik over het hekje klimmen en heb nog geen ander mooi bankje kunnen vinden weet jij mss bij welk bankje de meeste leuke vrijgezelle jongens komen groetjes shirley
Citeren30.09.20050 likes
bank 5 en bankje 2 heb ik al succes gehad shir.
maar ik kwam dus ff kijken of het poortje nog dicht was.
merkte dat er hier veel honden uitgelaten worden, straks trappen we er nog in. en dat is niet de bedoeling.
dus mensen poortje netjes sluiten bij in en uitgaan.
de laatste doet hem op slot.
groetjes cats
Citeren30.09.20050 likes
waar laat ik dan de sleutel ?????

nootje.......

Adverteer hier