Citeren14.04.20060 likes
ik wel ma ,ik kom ook ,denre draait 1200 ,en heeft daar voor de eieren verstopt ,dus ik kom ook zoeken. haaahah
Advertise here!! |
Citeren14.04.20060 likes ik wel ma ,ik kom ook ,denre draait 1200 ,en heeft daar voor de eieren verstopt ,dus ik kom ook zoeken. haaahah |
Citeren14.04.20060 likes Dan neem ik mijn speurhond mee. haha ![]() |
Citeren14.04.20060 likes Wel,ik persoonlijk kan maar een paar dingen zeggen over deze zever en kul,vrouwtje ik heb u steeds een toffe meid gevonden maar het toffe is er op deze manier voor iedereen op de chat aan het afgaan.
enkele punten die ik hierover wil aanhalen, + wordt allemaal volwassen en vecht die dingen uit onderling en niet op een lasterlijke wijze over de chat. + Het reageren zoals jij doet vrouwtje door mensen over dit alles in te lichten is beneden alle pijl van gezond verstand en volwassen gedrag. + Dat andere mensen zich hiermee bemoeien is normaal daar je het uitsmeerd over gans de chat en het op deze manier zelf wil dat men reageerd. + Dat deze situatie zo loopt is denk ik aan meerdere mensen te wijten ni enkel de persoon die jij nu viseerd. + dreigen houd enkel in nog meer kolen op het vuur te gooien en heb je dan echt je gemoedsrust ermee terug of iets gewonen aan dat gedrag. Kan enkel maar zeggen vrouwtje,erg hoor,wie is de echte sukkel in dit hele verhaal? Denk daar eens over na. Rakkertje, en je mag gerust reageren,ben ook ni gauw bang van commentaar en steeds bereid om terug te reageren maar wel tegen een stootje kunnen dan. |
Citeren14.04.20060 likes ff een vraag!... ![]() ![]() |
Citeren14.04.20060 likes tuurlijk komt de paashaas ook jamess ...wat dacht je dan ?? ![]() ![]() mama xxx haha |
Advertise here!! |
Citeren14.04.20060 likes 12.00 ppffffffffff hoop dat ik dan wakker ben . word een drukke nacht hahahhahaha
gr mram |
Citeren14.04.20060 likes zal ik me wel verkleden als paashaas dan ![]() |
Citeren14.04.20060 likes ga jij voor paashaas spelen james
dt wil ik mee maken hahahhah ![]() gr mram |
Citeren14.04.20060 likes haha shir , ga jij je als paashaas verkleden ?
dan weet jij de eitjes liggen, ook ni eerlijk he haha ![]() en mram, jamess als paashaas .....dat komt nooit goed Whahhahahha ik lig weer in een froemel ![]() ![]() mama xxxxxxxxxx |
Citeren14.04.20060 likes oke ma , ik koop wel een pak voor denre ![]() |