Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren08.08.20080 likes
yessssssssssss thanks ajax en visser gezellig ja,neem ik wel frisdrank en zo mee,dikke kusss en knuffffffffffffff
Citeren08.08.20080 likes
lekker bon en ja vind het reuze gezellig hier op het bankje
Citeren08.08.20080 likes
loop ook even over het laantje heen..
en bedenk me dan...
dat hier ergens een boompje staat..met mijn naam..en jah die van baco
zal nu eens wat onder deze naam bij schrijven
zo dat is ook weer gebeurd
xxx
Citeren13.08.20080 likes
Mijn gedachten zijn steeds bij jou,
Omdat ik nog steeds van je hou.
Het is moeilijk om uit te leggen,
Maar toch wil ik het je graag zeggen.
Je bent het mooiste in mijn leven,
Degene aan wie ik mijn liefde wil geven.
Zal het er ooit nog komen
Of blijft het slechts bij dromen ?
Citeren13.08.20080 likes
ja loop er ook weer en zit even het gedicht te lezen en mijn gedachten gaan ook weer te snel zit ook te dromen

kusssssss en knuffffff

Advertise here!!

Citeren13.08.20080 likes
kom bij je zitten Ajax en zie je dromen 1 euro voor wat je droomt
Citeren13.08.20080 likes
ja dat wil jij wel weten en droom toch nog even verder en geniet van de rust om mij heen
Citeren13.08.20080 likes
als het dan maar een mooie droom is ga ff kijken of de bladeren al vallen
Citeren13.08.20080 likes
ja is een mooie droom en vallen de bladeren al?
Citeren13.08.20080 likes
nee het is nog lang geen herfst,alhoewel het vandaag hard heeft gewaaid hier en nu ook weer en het was heel erg nat.
Maar goed ik kom er even gezellig bijzitten om bij te komen en tot rust te komen.Had hier vanmiddag het huis vol met vriendjes en vriendinnen en ben er moe van.
Morgen weer op tijd eruit,want manlief moet vroeg beginnen,en ik moet met mijn dochter naar psycholoog weer.
Mijn dochter wil ermee stoppen,ze heeft goed handvaten gekregen om te leren omgaan met haar blokkade`s en het gaat de goede kant op met sommige dingen.
Het zijn pittige gesprekken en duren ruim een uur.Ze is het zat en wil stoppen,en kan het wel begrijpen.Ze moet nu toch zelf dingen in praktijk brengen en met sommige dingen heeft het tijd nodig.Ik laat het aan haar zelf over en we willen het morgen bespreken.Zo laantje ik ben weer een beetje uitgerust en heb genoten van de stilte even.Dankjewel en welterusten en tot de volgende keer.Dikke kusssss en knuffffffffff

Adverteer hier